Type 2 wel, daar staat altijd stroom op!citrofenwick wrote:Peter, voor zover ik weet ik de sigarettenaansteker NIET permanent. Daar is bij mij namelijk ook in geknipt
Roy Aka Losroyos - Citroen ZX 1.6 Image
Moderator: webmasters
Ben tegen een probleem aangelopen.
Gister alle ruiten schoongemaakt, en elke keer als ik de kachel aanzet beslaat alles. dus vandaag geen kachel gebruikt hele reis heen en terug maar de ruiten zijn nu alweer zo vet als spek. heel fijn als de zon der op staat.
Ook als ik ff stil gestaan heb en ik ga weer rijden komt er wat rook/stoom met verbrande kvs geur onder het dash vandaan. Wie o wie weet wat dit kan zijn?
Gister alle ruiten schoongemaakt, en elke keer als ik de kachel aanzet beslaat alles. dus vandaag geen kachel gebruikt hele reis heen en terug maar de ruiten zijn nu alweer zo vet als spek. heel fijn als de zon der op staat.
Ook als ik ff stil gestaan heb en ik ga weer rijden komt er wat rook/stoom met verbrande kvs geur onder het dash vandaan. Wie o wie weet wat dit kan zijn?
Kachelradiateur is een kwestie van werk. Daar zitten normaal gesproken ook de kosten in.
Bij een Xantia bijvoorbeeld (en vele andere auto's) moet echt het hele dashboard eruit en ben je maar zo 1,5 dag bezig. En dat voor een onderdeel dat ergens tussen de €40 en €100 kost afhankelijk van wat voor auto je hebt.
Qua ingewikkeldheid dashboard heb je met je GTi nog mazzel...
Natuurlijk wel jammer dat dit moet gebeuren.
Dit soort zaken zijn reden om een auto niet te kopen, men verklaart ze zelfs financieel total-loss vanwege zoiets.
Dan vraag ik me dus ook gelijk af of dit al bekend was.... of vermoed werd.
Bij een Xantia bijvoorbeeld (en vele andere auto's) moet echt het hele dashboard eruit en ben je maar zo 1,5 dag bezig. En dat voor een onderdeel dat ergens tussen de €40 en €100 kost afhankelijk van wat voor auto je hebt.
Qua ingewikkeldheid dashboard heb je met je GTi nog mazzel...
Natuurlijk wel jammer dat dit moet gebeuren.
Dit soort zaken zijn reden om een auto niet te kopen, men verklaart ze zelfs financieel total-loss vanwege zoiets.
Dan vraag ik me dus ook gelijk af of dit al bekend was.... of vermoed werd.
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Mooi, die heb je waarschijnlijk al dus. Maar goed, een lekke einddemper is altijd lastig.
Misschien even handig om van GTi GTI te maken aangezien de kleine i vaak wordt gezien als een GT injection. Jij hebt de 95pk Multipoint injectieversie.
Verder is het inderdaad even prutsen maar bijzonder makkelijk te doen in verhouding met andere auto's. Heb het eens met Degene gedaan in de TGS en dat ging prima eigenlijk.
En de uitlaatpijp heeft een grotere diameter dan elk ander model (1.0, 1.1 en 1.4 (incl. GT) hebben dezelfde maat, alleen GTI is dus afwijkend). Ook de einddemper is anders, en helaas ook duurder
.
Misschien even handig om van GTi GTI te maken aangezien de kleine i vaak wordt gezien als een GT injection. Jij hebt de 95pk Multipoint injectieversie.
Verder is het inderdaad even prutsen maar bijzonder makkelijk te doen in verhouding met andere auto's. Heb het eens met Degene gedaan in de TGS en dat ging prima eigenlijk.
En de uitlaatpijp heeft een grotere diameter dan elk ander model (1.0, 1.1 en 1.4 (incl. GT) hebben dezelfde maat, alleen GTI is dus afwijkend). Ook de einddemper is anders, en helaas ook duurder

-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
Heeft de andere pijpdiameter van een GTI ook invloed op de flensmaat? De sportuitlaten van Devil en Remus die ik heb pasten zonder aanpassingen op de flens van de middenpijp van m'n 1100...Pgoddijn wrote:En de uitlaatpijp heeft een grotere diameter dan elk ander model (1.0, 1.1 en 1.4 (incl. GT) hebben dezelfde maat, alleen GTI is dus afwijkend). Ook de einddemper is anders, en helaas ook duurder.
Ik dacht namelijk dat alleen de 1.0 een flensmaat had?
Misschien kun je ons groot opperhoofd Joost vragen wat via hem een nieuwe kachelradiateur kost. Hij heeft "een adresje".
Dan wat hulptroepen regelen voor een privé sleutelmeeting en "bob's your uncle" zoals de engelsen zouden zeggen.
Dan wat hulptroepen regelen voor een privé sleutelmeeting en "bob's your uncle" zoals de engelsen zouden zeggen.
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh