hoi , ik heb een ax 1.1monopoint van 94...
nu heb ik een gti motortje aangeschaft met ecu en kabelboom kompleet, ik moet hem er nog induwen , nu was mijn vraag: als ik het motortje erin steek en de ronde stekker inplug ndie naar binnen loopt, gaat dan alles zoals het moet zijn of heb ik nog een heleboel aanpaswerk?
Je zult in de tellerbak nog het eea aan meters missen, maar verder zal het plug en play moeten zijn, al ben ik niet zeker van de brandstofpomp, kan zijn dat die sterker is voor de GTI. Verder zit je nog met je remmerij voor, die kan ivm het verhoogde vermogen ook wel een upgrade gebruiken.
IceByte wrote:Je zult in de tellerbak nog het eea aan meters missen, maar verder zal het plug en play moeten zijn, al ben ik niet zeker van de brandstofpomp, kan zijn dat die sterker is voor de GTI. Verder zit je nog met je remmerij voor, die kan ivm het verhoogde vermogen ook wel een upgrade gebruiken.
tellerbzak heb ik niet nodig, is een cirquitwagentje in opbouw, heb externe toerenteller enzo... remmerij is ook al in orde, vooran zx 2. 16v volcane en achteras saco vts met schijfremmen.
Vergeet ook niet om stevigere aandrijfassen te monteren.
En wat voor motorsteun heeft zo'n 1.1itje eigenlijk? Als die tzelfde is als mijn 1.1 carb indertijd of een 92'er die hier staat moet die best wel versterkt worden of tbreekt sowieso...
Benzinepomp moet idd ook! Anders gaat het niet vooruit *-)
(alles uit ervaring)
Ik zou trouwens een GTI tellerbak monteren. Dan kan je de watertemp aflezen en heb je direct een ingebouwde toerenteller.
Maak trouwens eens een wieiswie aan. Meer belgenprojecten vind ik altijd leuk