citrofenwick wrote:brrr marc, die GTI zit je ook niet mee hé
(of doe zoals ik. Koop een goedkope betrouwbare japanner en houd de AX er als hobby naast )
succes met het vinden van moed om het ding te fixen
ha fennie
ja ik wil idd ook eigenlijk gewoon een 'normale' daily.. een xantia of xm of kan mij het rotten, een fiesta ST ofzo..
maar omdat die ax-en steeds stuk gaa....
Waarom verkoop je niet 1 van de 2 en hoop je dat die andere het dan even blijf doen, spaart wat bij koopt een goedkope civic of Nissan sunny ofzo. Die hoeven helemaal niet zo duur te zijn.
citrofenwick wrote:brrr marc, die GTI zit je ook niet mee hé
(of doe zoals ik. Koop een goedkope betrouwbare japanner en houd de AX er als hobby naast )
succes met het vinden van moed om het ding te fixen
ha fennie
ja ik wil idd ook eigenlijk gewoon een 'normale' daily.. een xantia of xm of kan mij het rotten, een fiesta ST ofzo..
maar omdat die AX-en steeds stuk gaa....
Staat hier nog steeds een leuke Xantia die eigenlijk nooit stuk gaat voor de deur...
Heb er zelfs net nog een nieuw lampje rechtsvoor ingezet (en een reserve H1 in het handschoenenkastje).
Losroyos wrote:Tja dat blijft vervelend, geef de moet niet op.
Waarom verkoop je niet 1 van de 2 en hoop je dat die andere het dan even blijf doen, spaart wat bij koopt een goedkope civic of Nissan sunny ofzo. Die hoeven helemaal niet zo duur te zijn.
Iig succes met de auto
haha ja marc, waarom koop je geen golf weet nog een hele mooie te koop
De gti heeft het maar lang volgehouden voor marc zijn doen
Marc, houd de GTI, doe de GT weg, en haal er iets degelijks voor wat technisch in goede staat is en wat nog wel te betalen is...
..een Seat Marbella ofzo
-prima karretje om dat kleine stukje naar je werk te rijden.
-het weegt geen drol, het is zuinig, roest minder snel als een piad fanta.
-en je lacht je de tering.. door die achteras met bladvering.
Last edited by DuFF on SunDec12, 2010 6:06:09 PM, edited 1 time in total.