Het kan natuurlijk zijn dat James May inmiddels van mening is veranderd...
En dat hij nu een of andere Dacia (de Sandero destijds) of Logan als beste auto ziet...
Maar ja... iemand die al jaren een Fiat Panda rijdt... ... gelukkig heeft hij die ene blauwe Ami8 waarmee hij op Mallorca (o.i.d.) met een blonde bimbo moest rondrijden voor zichzelf gekocht.
Heb hem uitgebreid bekeken en heb nog nooit in een auto gezeten met zo'n beroerde zitpositie achter het stuur. (voor mij dan tenminste)
Jammer want het is een mooie car
saxo100 wrote:Heb hem uitgebreid bekeken en heb nog nooit in een auto gezeten met zo'n beroerde zitpositie achter het stuur. (voor mij dan tenminste)
Ik zit er juist weer prima in (en ik ben al enorm krititsch als het om zitpostitie gaat) maar het blijft altijd maar net wat je zelf prettig vind .
saxo100 wrote:Heb hem uitgebreid bekeken en heb nog nooit in een auto gezeten met zo'n beroerde zitpositie achter het stuur. (voor mij dan tenminste)
Ik zit er juist weer prima in (en ik ben al enorm krititsch als het om zitpostitie gaat) maar het blijft altijd maar net wat je zelf prettig vind .
Tijdens de Ctroen Veiligheidsdag heb ik er ook weer eens ingezeten en om diverse uitvoeringen heen gelopen.
Voor mijn postuur en lengte is de zit geweldig en bijkomend voordeel er zijn erg leuke uitvoeringen beschikbaar.
Hmmm... Het ding heeft (vooral aan de voorkant) veel te ronde vormen en daar kan ik sowieso niets mee.
En wat "fatsoenlijke opvolger voor de AX" betreft: rijdt zo'n ding dan ook 1:17 en kost 'ie ook "maar" €12,- per maand aan wegenbelasting?!
En kost de WA+ verzekering ook "maar" €14,75 per maand?!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!