Ralf Jansen (AX GT 1.4i '90)
Moderator: webmasters
q01z wrote:volkomen mee eens Joost!
super strak!
beetje afwerken nu nog en dan heb je echt een hele vette diepe AX
mag je trots op zijn.. en taxeren lijkt me wel handug
Mee eens.... Wat zijn de volgende projecten? Interieur?
En taxeren... ik weet het niet.. hij is het wel waard.. maar volgens mij gaat je premie daar wel van groeien ja...
het is niet wat jullie denken was gewoon es benieuwt wat mensen voor zo'n dingen willen geven,...
die prijs,... tja ik weet dat je wel compleet gek moet zijn wil je er dat voor geven dus dan weet ik zeker dak em in elk geval niet snel kwijt zal zijn,..
enne zat ben ik em zeker niet,...was gewoon es benieuwt
die prijs,... tja ik weet dat je wel compleet gek moet zijn wil je er dat voor geven dus dan weet ik zeker dak em in elk geval niet snel kwijt zal zijn,..
-
- AX super weirdo
Ralf wrote:het is niet wat jullie denken was gewoon es benieuwt wat mensen voor zo'n dingen willen geven,...
Je bent niet de enige die dat wel eens probeerd Ookal last van ouwerwets hollandse handeldrift Word je hier door sommige mensen niet in dank afgenomen....
Freude am Fahren.
beetje jammer voor diegene dan,.........
als je zo'n project achter de rug hebt wil je gewoon weten wat zoiets waard is en wat mensen er voor geven,....
als mensen dat niet kunnen waarderen is dat hun probleem en niet de mijne.
en btw als er een goed bod op komt gaat ie eruit hoor, kan ik aan een nieuw project beginnen,...
voor mij is et bouwen enzow het leukste van het hele gebeuren vandaar,..
dus een nieuwe uitdaging is nooit weg,.......
beetje jammer van sommige reacties maar helaas
als je zo'n project achter de rug hebt wil je gewoon weten wat zoiets waard is en wat mensen er voor geven,....
en btw als er een goed bod op komt gaat ie eruit hoor, kan ik aan een nieuw project beginnen,...
-
- AX super weirdo
Ralf wrote:beetje jammer voor diegene dan,.........
Ik kan me heel goed vinden in jou. Ik heb technisch ook veel aan mijn AX gedaan nadat ik hem gekocht had en was gewoon benieuwd of ik er nog een leuke prijs voor kon vragen, maar goed toen deden zich de volgende problemen zich alweer voor
Ik had wel 1 serieus geinteresseerde man uit Belgi? die al een ax sport had en hij wilde er wel 2000 voor geven, maar dat was natuurlijk over toen ik over mijn koppeling vertelde
Freude am Fahren.
Ralf wrote:kijk dat was anders een mooi buiten kansje geweest zoiet heb ik dus ook mischien komt er wel ??n of andere liefhebber die er zow 4 voor neertikt,...
en anders,... tja hij hoeft niet weg maar ben wel eens benieuwd of er op geboden wordt,...
we zullen het zien
Ralf ik ben het met je eens hoor!
bij mij is ook altijd alles te koop als je genoeg bied
4k is misschien teveel, maarh ij is wel bloedmooi en de helft zeker waard!