Afgelopen vrijdag mijn asbak voorzien van een nieuw lampje, wat een luxe......... Ik vroeg me wel gelijk af of de verwarmingsbediening ook verlicht hoort te zijn, het lijkt me eigenlijk van wel. Weet iemand hoe ik daarbij kom??
Ax_Dude wrote:Euhm ja daar hort ook verlichting te zitten Hoe dat je eraan komt zou ik niet weten
ok hier komt hoe je bij het lampje komt:
trek de draaiknop eruit [voorzichtig, het binnenwerk daarvan is vast poreus!] en de 2 plastic opzet stukjes voor de schuifjes.
achter de draaiknop zit een schroefje, dan kan het geheel naar voren..
daar achter vind je een wit kapje met daarin een lampje in een sokkeltje!
heb gekeken, en inderdaad; achterin de asbak-ruimte zit een gaatje waar precies een dashlampje doorheen past. Het lampje hoort dus niet op de asbak zelf (met die glaasjes) maar in de ruimte waar hij in gaat.
Yep, dat heeft mijn type 2 ook, weet dr toevallig iemand of ook achter de sigarettenaansteker ook verlichting hoort te zitten?, ik heb dr namelijk geen licht achter, en volgens mij zou dat wel moeten. Niet dat ik rook, maar toch, als het werkt is alles weer brandend qua verlichting.
Gisteren heb ik m.b.v. de aanwijzingen van q01z mijn verwarmingspaneeltje gedemonteerd. Daar kwam ik inderdaad een overleden steeklampje in een sokkeltje tegen. Bij de automaterialen zaak om de hoek een nieuw lampje gekocht. Kosten: 48 eurocent.
Als je bekijkt hoeveel gelukkiger ik nu ben in vergelijking met vorige week, is de prijs/kwaliteit verhouding bijzonder goed te noemen.....
limovo wrote:Gisteren heb ik m.b.v. de aanwijzingen van q01z mijn verwarmingspaneeltje gedemonteerd. Daar kwam ik inderdaad een overleden steeklampje in een sokkeltje tegen. Bij de automaterialen zaak om de hoek een nieuw lampje gekocht. Kosten: 48 eurocent.
Als je bekijkt hoeveel gelukkiger ik nu ben in vergelijking met vorige week, is de prijs/kwaliteit verhouding bijzonder goed te noemen.....
groet, Ivo
zo blij als een kind? mooi! doe ik ook eens wat nuttigs hier
Bij mij branden alleen de twee middelste lampjes van de klokkenwinkel nog, voor de rest zijn ze er allemaal uit (op klokje na).
Effect is dat s'avonds/s'nachts alleen nog de belangerijkste meters verlicht zijn, rijd een stuk relaxter, vooral op afstanden. Nu zou alleen nog de verlichting van de radio uit moeten kunnen en het verhaal is compleet.
Kwam erop omdat Saab al jaren een knop in de auto monteert waarmee hetzelfde kan. Ik vond het ook wel zonder knop kunnen.
Gr,
Les
Wie heeft in godsnaam al die mensen verteld dat je minder hard door een bocht kan dan rechtuit!!
Bij mij branden alleen de twee middelste lampjes van de klokkenwinkel nog, voor de rest zijn ze er allemaal uit (op klokje na).
Effect is dat s'avonds/s'nachts alleen nog de belangerijkste meters verlicht zijn, rijd een stuk relaxter, vooral op afstanden. Nu zou alleen nog de verlichting van de radio uit moeten kunnen en het verhaal is compleet.
Kwam erop omdat Saab al jaren een knop in de auto monteert waarmee hetzelfde kan. Ik vond het ook wel zonder knop kunnen.
Gr, Les
de GT heeft ook zo'n draaiknop (dus niet alleen de dure merken)
zit onder je richting aanwijzer in het plastick huis van de stuurkolom
[quote="limovo"]Gisteren heb ik m.b.v. de aanwijzingen van q01z mijn verwarmingspaneeltje gedemonteerd. Daar kwam ik inderdaad een overleden steeklampje in een sokkeltje tegen. Bij de automaterialen zaak om de hoek een nieuw lampje gekocht. Kosten: 48 eurocent.
groet, Ivo[/quote]
Hmmm, dan ben ik opgelicht ... moest 70 cent betalen Maar het is idd zo gefixed!!
limovo wrote:Gisteren heb ik m.b.v. de aanwijzingen van q01z mijn verwarmingspaneeltje gedemonteerd. Daar kwam ik inderdaad een overleden steeklampje in een sokkeltje tegen. Bij de automaterialen zaak om de hoek een nieuw lampje gekocht. Kosten: 48 eurocent.
groet, Ivo
Hmmm, dan ben ik opgelicht ... moest 70 cent betalen Maar het is idd zo gefixed!!
halffords die licht op zijn de lampjes voor inde sokkel 3 keer zo duur als bij de bp
Nu dat het hiet toch alleen over lampies gaat, als ik m'n ax parkeer, uitstap, motor uitzet en op het alarm. branden bij mij h??l lichtjes de lampies achter het paneel van de temp instelling en aanjager, wat kan dit zijn ?????
iemand ?????
(En nee, tis geen verkeerde volgorde, ik stap echt eerst uit en zet dan de motor uit als ik het "handmatig en dus andersom doe branden de lampies ook)