Je volgorde klopt helemaal.
Stuur moet er ook uit bij het vervangen van lampjes aangezien je ander niet bij de achterkant van de tellerbak komt.
Stuurstand markeren doe ik persoonlijk altijd door het stuur ook exact in rechte positie op de stuurkap te demonteren, ronddraaien is dan niet meer mogelijk en bij het terugplaatsen hoef je ook niet meer na te denken.
gewoon als herinnering... Mocht je er ooit een normale tellerbak inzetten dan hoor ik het wel omdat er dan een stekker even omgebouwd moet worden aangezien er nu een toerenteller puls op een stekker zit waar "normaal" de + 12V van het klokje opstaat. De + 12V ligt netjes los en ingepakt achter de tellerbak, deze heb ik zelf bij Bas omgebouwd.
En als je lampjes gaat vervangen via de dealer laat je dan geen fittingen aansmeren!!! Je zal niet de eerste zijn die veels te veel geld kwijt is voor lampjes.. lampjes zelf kosten niks maar de fittingen de hoofdprijs terwijl je de lampjes gewoon uit de fitting kan halen. Mocht er toch een lampje afbreken en niet meer uit de fitting te krijgen zijn dan kun je gewoon uit een willekeurige AX op de sloop deze fittingen halen.
Nieuwe lampjes is wel een aanrader want uit ervaring kan ik je vertellen dat als je ze vervangt voor "oude" lampjes je soms bezig kan blijven.