feli met de keuring
en is hij nu zo goed als ik zei dat hij is
en is de JDCwissel goed gelukt???
ben benieuwd naar fotos
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
enne pics van de geit zijn hier ook wel welkom hoor
dacht eigenlijk dat je een bekende van iemand was tijdens vroemdag maar bleek later pas dat jij de Citroenax15d was.
volgend jaar klaar voor Vroemdag, je hebt nu al even mogen snuiven...
tuurlijk dat ik klaar ben voor volgend jaar vroemdag :P
Joost wrote:Gefeliciteerd.
enne pics van de geit zijn hier ook wel welkom hoor
dacht eigenlijk dat je een bekende van iemand was tijdens vroemdag maar bleek later pas dat jij de Citroenax15d was.
volgend jaar klaar voor Vroemdag, je hebt nu al even mogen snuiven...
mijn eerste wagen was een ax 1.5 d en nu een zalige ax GT
morgen wordt de GT nog is volledig gekuist en gepolierd en een waxlaag over gezet dan blinkt hij weer mooi en dan een fotoshoot van de GT want mijn neef doet als hobby fotograferen dus morgen avond fototjes :P hoe hij erdan bij staat
citroenax15d wrote:morgen wordt de GT nog is volledig gekuist en gepolierd en een waxlaag over gezet dan blinkt hij weer mooi en dan een fotoshoot van de GT want mijn neef doet als hobby fotograferen dus morgen avond fototjes :P hoe hij erdan bij staat
en deze keer is hij compleet hé
wel leuk om te zien hoe hij er nu uitziet, wordt altijd maar mooier. goe bezig zou'k zo zegge, alleen, wees er in den beginne wat zuinig op hé, of de koppakking vliegt meteen terug rond je oren
ik spreek van ondervinding
btw welke koppakking heb je ertussen steken???
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
citroenax15d wrote:morgen wordt de GT nog is volledig gekuist en gepolierd en een waxlaag over gezet dan blinkt hij weer mooi en dan een fotoshoot van de GT want mijn neef doet als hobby fotograferen dus morgen avond fototjes :P hoe hij erdan bij staat
en deze keer is hij compleet hé
wel leuk om te zien hoe hij er nu uitziet, wordt altijd maar mooier. goe bezig zou'k zo zegge, alleen, wees er in den beginne wat zuinig op hé, of de koppakking vliegt meteen terug rond je oren
ik spreek van ondervinding
btw welke koppakking heb je ertussen steken???
citrofenwick wrote:leuk om een originele en nette Belgische GT injection in de club te hebben
Binnenkort maar eens naar een meeting?
was hij dan al niet binnen de club
ja meeting, ik moet ook nog eens mee, als hij terug op de grond ligt natuurlijk, nu is het echt geen zicht
citroenax15d wrote:ja hoor rijdt nog altijd veilig rond
nx meer aan veranderd dan? mogen wel nog eens foto's gepost worden ons charlotte is benieuwd