Lichten verklikker aansluiten

Alles waar maar een stroom doorheen loopt (Dynamo, centrale vergrendeling, verlichting, dashboard...)

Moderators: vtspower, webmasters

Post Reply
Quinten
AX liefhebber
AX liefhebber

Lichten verklikker aansluiten

Post by Quinten »

Ik weet dat het al ergens op het forum staat, heb ook echt mijn best gedaan om het te vinden, zowel via Google als de zoekfunctie, maar kan het echt niet meer vinden.

Heb de ene kant van de verklikker aangesloten op de zekering van het klokje, binnen verlichting etc...waar moet ik de andere kant van dat draadje nou aan vastmaken? Moet ik echt opzoek naar het draadje wat bij de deur vandaan komt (voor de binnenverlichting)? Of kan het makkelijker en kan ik hem ergens ander tussen duwen? Hieronder wat foto's van hoe het eruit ziet.

Image
Image
Image
Image

Ceristimo
AX Master
AX Master

Post by Ceristimo »

Tussen zekering F12 en F3 is de meest simpele manier (bij een Type1, weet niet of het bij een Type2 anders is?....)
Dan gaat het alarm piepen bij contact uit en lichten aan, dus hij is dan niet geschakeld op de deur.

Mocht hij na aansluiten piepen bij contact aan en lichten aan, dan plus en min omdraaien 8)
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

Quinten
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Quinten »

dat was inderdaad de makkelijkste (en voor mij dus beste) manier!!

Dankjewel!!

slottie

Post Reply