Schoenen!
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX liefhebber
De leest van Van Lier past behoorlijk goed bij mijn voeten.
Daar loop ik dus al jaááren op. Een keer een uitstapje gedaan naar Greve, en een paar keer Van Bommel.
Ik doe gemiddeld een jaar of 5 met zo'n paar schoenen. Waarbij ik ze dan gemiddeld 3 à 4 dagen per week draag.
Betekent dus wel dat ik ze regelmatig goed poets en ze ook netjes op tijd laat verzolen.
In de praktijk heb ik dus meestal twee of drie paar in gebruik, in verschillende stadia van slijtage.
Verder loop ik véél op wandelschoenen. Na een lange zoektocht ben ik nu al jaren heel tevreden met de Hanwag Peru.
Daar loop ik dus al jaááren op. Een keer een uitstapje gedaan naar Greve, en een paar keer Van Bommel.
Ik doe gemiddeld een jaar of 5 met zo'n paar schoenen. Waarbij ik ze dan gemiddeld 3 à 4 dagen per week draag.
Betekent dus wel dat ik ze regelmatig goed poets en ze ook netjes op tijd laat verzolen.
In de praktijk heb ik dus meestal twee of drie paar in gebruik, in verschillende stadia van slijtage.
Verder loop ik véél op wandelschoenen. Na een lange zoektocht ben ik nu al jaren heel tevreden met de Hanwag Peru.
Over alligators gesproken (logo Lacoste)
Paar dagen geleden in New Orleans schoenen gekocht met deels alligator en deels lizard leather van het merk Mezlan.
Kost wat, maar nog nooit zo'n perfecte pasvorm meegemaakt!
In de winkel voelde het al alsof ik deze schoenen al maanden droeg.
Paar dagen geleden in New Orleans schoenen gekocht met deels alligator en deels lizard leather van het merk Mezlan.
Kost wat, maar nog nooit zo'n perfecte pasvorm meegemaakt!
In de winkel voelde het al alsof ik deze schoenen al maanden droeg.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Ook me 2 setje van Lier bevalt weer goed dit keer geen zwarte maar lichte, erg mooi maar wel wat besmettelijker maar gewoon goed poetsen hopelijk gaan die ook lang mee, 1e setje is intussen alweer 1.5 jaar oud zonder lelijk te worden.
Nu dit topic toch weer een schop heeft gehad, zijn er mensen die ervaring hebben met het merk HUB, vind het nogal leuke en vooral originele schoenen! ze komen ook nog eens uit eigen land prijs is ook best wel weer pittig maar als ze lang meegaan vind ik dat geen probleem.
om een indicatie te geven van de modellen:
http://www.hubfootwear.com/
Nu dit topic toch weer een schop heeft gehad, zijn er mensen die ervaring hebben met het merk HUB, vind het nogal leuke en vooral originele schoenen! ze komen ook nog eens uit eigen land prijs is ook best wel weer pittig maar als ze lang meegaan vind ik dat geen probleem.
om een indicatie te geven van de modellen:
http://www.hubfootwear.com/
-
- AX liefhebber
Vanwege het werk dat mijn vrouw doet (thuisverpleging) kiest zij voor Mephisto Allrounder. Vroeger vele schoenen geprobeerd maar meestal met hetzelfde resultaat: vermoeide voeten. Met de Mephisto heeft ze daar geen last meer van. Komt ook wel doordat ze een soort steunzolen bevatten. Slijten doen ze ook niet zo: zelfs met zo'n intensief gebruik kan ze er enkele jaren mee doordoen.
AX 1.0 Tonic '95
C5 HDI 110 '02
C5 HDI 110 '02