weer een update... wel met weinig fotos omdat we druk bezig waren.
Met een goeie vriend hebben we de achteras geswapt, voor een gerenoveerd en van remschijven voorzien exemplaar. (nieuwe lagers overal) Ik heb lang getwijfeld om die te gebruiken of om ff met met trommelas te vechten, zeker ivm belgische keuring, maar ik heb +- de zekerheid dat het goedkomt
Hier is iets weg ...
rommel...
Hier de half terug in elkaar achteras :
Bij het terug bevestigen van de antiroll bar is de bout aan de rechterkant in de arm afgebroken, dit heeft voor serieus tijdverlies gezorgd, boren met 4 en dan 6,5mm om eindelijk in 7mm terug een draad intappen.
Door die tijd verlies zijn er nog geen enkel remleidingen terug gemonteerd en hebben we nog niets afgemeten voor de nieuwe leidingen naar de remkrachtbegrenzer. Zal ik volgende week in mijn eentje moeten doen.
Hoogte zou goed moeten zijn voor de keuring (gaat later terug omlaag samen met de Bilsten B8s).
106GTI dempers, remschijven, remklauwen met nieuwe blokken, handremkabels met 15cm spacers en Saxo VTS New Morning handremhendel (New Morning = chrome knop

) zijn wel geinstaleerd. Handremschakelaar moet ik ook nog aanpassen.
Heb dus nog enorm veel te doen, en daarna moet de voorkant ook omhoog. (originele veren + SAXO 16v dempers, na de keuring zal die ook terug naar beneden gaan, wss ook op B8s)