Nee, echt, heeft niks met het boetetopic te maken!
Maar de vraag... ik reed vandaag - op de motor - op de A4 richting Amsterdam. Ben er ergens vlak na de splitsing met de A44 op gekomen. Nu weet ik dat daar trajectcontrole zit, maar het zag eruit of die dingen de voorkant van voertuigen opnamen. Kan dat kloppen, of zijn de "flits"kastjes allemaal op konten van voertuigen gericht?
Bas_S wrote:Er is daar alleen trajectcontrole vanaf Amsterdam richting Den Haag
Je word van achteren gefotografeerd.
klopt!
anders camera's zijn voor filedetectie denk ik
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Doen ze wel ns echt hoor, bijvoorbeeld in de Westerscheldetunnel. En als je daar te hard gaat kan je echt gaan aftellen tot het incasso bureau een envelope door de bus duwt
Maar meestal geeft je teller ong. 5 km/h teveel aan en ze bekeuren pas vanaf ietsje te hard, dus op je teller kan je vaak al 10 km/h harder zonder geflitst te worden...
de westerscheldetunnel heeft geen trajectcontrole, maar 'mobile camera's die niet altijd op dezelfde plek hangen! en in het donker zoiezo al slecht te zien zijn...
de Zeelandbrug, die had trajectcontrole... maar daar zijn ze mee gestopt
raoel wrote:Wat mij betreft hoort "trajectcontrole" thuis in het lijstje "kerstman", "sinterklaas", "paashaas". Of heeft iemand anders goeie argumenten?
Ik heb hier nog wel een paarse brief... Die vanaf Amsterdam naar den haag doet het wel, die zie je 's nacht afgaan als je in de andere rijrichting rijdt. (als je goed kijkt zie je paarse flitjes uit de kastjes boven de weg)