Joost de Ruiter (1100 Cabrio '89, C3 1.6 16V, C5 2.0 16V)
Moderator: webmasters
gisteren op de A67 net over de grens richting Eindhoven de 200.000 bereikt met de AX. Tevens is er nog wat speelgoed onderweg vanuit sommige delen van het land.
En dan nog een pechgevalletje rondom het huis. De image is begonnen aan de status sloper. Ik had graag nog een ritje gemaakt maarja zonder dashboard blijkt dat starten niet wil werken. wie weet is hij na zaterdag wel pleitte.
En dan nog een pechgevalletje rondom het huis. De image is begonnen aan de status sloper. Ik had graag nog een ritje gemaakt maarja zonder dashboard blijkt dat starten niet wil werken. wie weet is hij na zaterdag wel pleitte.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
Einde van een AX
Einde van een AX
-
- profiel verwijderd
-
- profiel verwijderd
-
- Total admin
de bumper was gescheurdcitrofenwick wrote:bah, met die achterbumper kon ik ook wel nog wat doen Wel goed dat al het bruikbare er verder uit is.
goed gewerkt
zie PB ik heb die andere 2Rock's wrote:weer 1 aan zijn eind...
En ik maar zoeken naar 2 van zulke wieldoppen
Goed de ax is opgeruimd de apk verloopt met een maand.
Met een dagje was hij compleet kaal. Verders heeft hij, mij en mijn broertje goede dienst gedaan.
Maar Ik had nou eenmaal bepaalde onderdelen nodig en dit was een typisch geschikte autootje ervoor. rammelende assen met lekke hoezen, gaten in de balk, gebroken deurklink, olie gieten, chocolademelk koelvloeistof.
e.e.a. is ook overgebleven Veerpoten met grotere schijven/klauwen kabelboom, bak, dashboard, interieur, alle ruitjes + mechanisme
Ook Marco is erg blij gok ik met diverse delen AX in goede kleur.
(voorscherm, motorkap, achterklep, dakstrips.)
En uit zijn verzameling toei, hebben we 2 velgen gemonteerd, oranje gril, first interieur, HEEL kaal dashboard. zilvergrijs stuurkapje 2 hele gare veerpoten zonder klauwen/schijven.
Van marco heb ik zijn klep bewaard firstgroen.
ik zal zo ook eens mijn foto's erbij pakken.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
-
- profiel verwijderd