Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
Mooi dat ie heel gebleven is Ohja doe maar zo Na mijn lambda probleempje was opgelost wilde je niet meer buiten spelen Helaas kon ik het max vermogen niet halen baan was te kort / v-bak te lang Na de lambda voorverwarming gefixd was trok ie onderin veel lekkerder, zat tijdje achter TTF en moest van het gas af sommige stukken.q01z wrote:meer vermogen, dat moet ook uit die 1.3 te halen zijn
maar vooralsnog is dat echt wel ff vodloende, hij is zeker niet traag! (alhoewel bas ongeveer IN mn achterbumper hing bij het invoegen..)
ik heb tenslotte 5/6 rondjes echt op de bumper van Rooney's boodschappenautootje gehangen op Malmedy! (ok, hij was met de auto van zn moeder.. maar toch )
Je gaat met deze setup ook gewoon naar vroemdag?
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Vanwege het spoor benzine die ik achter liet of reed ik in de wegRooney wrote: Mooi dat ie heel gebleven is Ohja doe maar zo Na mijn lambda probleempje was opgelost wilde je niet meer buiten spelen Helaas kon ik het max vermogen niet halen baan was te kort / v-bak te lang Na de lambda voorverwarming gefixd was trok ie onderin veel lekkerder, zat tijdje achter TTF en moest van het gas af sommige stukken.
heb ik al es ff lang niet geupdate.. .
maar ach, er valt ook zo weinig te vertellen
alles doet het nog, paar keer bekabelingsprobleem gehad.. dat de + van mijn meters/brandstofpomp uitviel.. bleek uiteindelijk de zekering te zijn die niet wist of hij nou wel of niet stuk was..
wel wat kleine dingetjes sinds malmedy;
-remschijven zijn soort ribbelchips
-draagarmrubbers hebben klappen gehad -> speling.. ze waren al wat verdroogd van het stilstaan.. nu door het gebruiken gaat het snel stuk!
-droplink linksvoor 'kapot'
-versnellingsbak had GEEN speling, heeft nu veel speling die ene keer misschakelen is er blijkbaar gelijk wat kapot gegaan! (inwendig..)
verder vind mijn auto het nog steeds niet leuk als ik m uit laat vallen, als tegenprestatie starthij dan gewoon niet meer.. een paar minuten lang.. (best irritant, op de snelweg.. als je op een snelwegbocht al je brandstof uit de buurt van je pomp houdt, de motor lucht hapt, uitvalt en niet meer start )
vorige week geprobeerd met een professionele roaddyno om wat vermogen te meten.. maarrr mijn ontstekingssignaal had zoveel ruis dat het apparaat het signaal afkeurde zit iets niet lekker daar?!?
as. zaterdag dan maar op de rollerbank..
vanavond wel iets bijzonders ontvangen voor de AX;
gele lampjes!
e tsja, 5 setjes kon ook
ik ben nog opzoek naar een aantal dingen voor vd winter;
-spoox draagarmbevestiging + powerflex rondom
-nieuwe bak, zonder speling, liefst 1.1
-swirlpotje voor de brandstof + extra pomp
-draagarmbrug Devil
-carterbescherming Devil
owh en nog een filmpje
het geluid vanaf euhmm halverwege 2e versnellings is niet meer te doen vanwege het windgeruis.. daar moet ik nog wat op verzinnen!
http://www.youtube.com/watch?v=WHJzp-MA61U
(je ziet dus de camera onder de auto gemonteerd gericht op de uitlaat...)
het geluid vanaf euhmm halverwege 2e versnellings is niet meer te doen vanwege het windgeruis.. daar moet ik nog wat op verzinnen!
http://www.youtube.com/watch?v=WHJzp-MA61U
(je ziet dus de camera onder de auto gemonteerd gericht op de uitlaat...)
net ff rondje gereden met de GT.. die tenslotte alweer euhmm, lang stil stond
remmen zaten blijkbaar beetje vast en zijn nu wel warm geworden tijdens het rijden;
http://www.youtube.com/watch?v=zfzMIoVLi_g
remmen zaten blijkbaar beetje vast en zijn nu wel warm geworden tijdens het rijden;
http://www.youtube.com/watch?v=zfzMIoVLi_g