citroenax15d wrote:ja heb het ook gemerkt ja zou die eigelijk wel willen hebben kom jij naar vroemdag of zou jij mij dat kunen afsturen ??en tuurlijk heel goed thuis geraakt enkel toen, ik thuis kwam werdt motor heet ma maken we wel he
Netheo wrote:en goed thuis geraakt??? want het lijkt dat er water onder staat op de eerste foto??? btw heb wel gemerkt dat die afwerkplastiek naast de achterbank ontbreekt, die lag nog in men garage. oeps als je die wil mag je ze altijd komen halen hoor.
opsturen doe ik liever niet, sorry.Vroemdag haal ik ook niet. maar je mag ze altijd komen halen als je nog eens passeert of tijd hebt. ik hou die dingen wel bij. Heb zelfs de schroefjes enzo nog met de originele boxen.
Een geluk dat je thuis geraakt bent. ik dacht al dat ie warm gelopen had vermits er een plas water onder staat.
BTW men collega op't werk heeft 20 jaar bij volvo gewerkt voor hij bij honda de boeck kwam werken. Hij heeft in die 20 jaar nooit probs gehad met cilinderbussen die omhoog kwamen, dus ik begrijp nog steeds niet waar je vader het van haalt. In ieder geval, het blokje in deze GT is echt nog fris dus ik zou het zonde vinden dat je hem niet probeert te maken.
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
hey ja als ik eens passeer of tijd heb kom ik wel eens langs of als de GT af is trg dan kom ik eens langs met de GT he ja we gaan eerst hem proberen te maken
Netheo wrote:
citroenax15d wrote:ja heb het ook gemerkt ja zou die eigelijk wel willen hebben kom jij naar vroemdag of zou jij mij dat kunen afsturen ??en tuurlijk heel goed thuis geraakt enkel toen, ik thuis kwam werdt motor heet ma maken we wel he
Netheo wrote:en goed thuis geraakt??? want het lijkt dat er water onder staat op de eerste foto??? btw heb wel gemerkt dat die afwerkplastiek naast de achterbank ontbreekt, die lag nog in men garage. oeps als je die wil mag je ze altijd komen halen hoor.
opsturen doe ik liever niet, sorry.Vroemdag haal ik ook niet. maar je mag ze altijd komen halen als je nog eens passeert of tijd hebt. ik hou die dingen wel bij. Heb zelfs de schroefjes enzo nog met de originele boxen.
Een geluk dat je thuis geraakt bent. ik dacht al dat ie warm gelopen had vermits er een plas water onder staat.
BTW men collega op't werk heeft 20 jaar bij volvo gewerkt voor hij bij honda de boeck kwam werken. Hij heeft in die 20 jaar nooit probs gehad met cilinderbussen die omhoog kwamen, dus ik begrijp nog steeds niet waar je vader het van haalt. In ieder geval, het blokje in deze GT is echt nog fris dus ik zou het zonde vinden dat je hem niet probeert te maken.
mijn eerste wagen was een ax 1.5 d en nu een zalige ax GT
hier nog wat fotokes na wat kuisen aan mijn GT
voor en na het simuliseren
raamkaders op nieuw zwart spuiten
nog wat fotos als hij klaar is met kuisen en als hij naast mijn andere ax staat
mijn eerste wagen was een ax 1.5 d en nu een zalige ax GT
en netjes ook gelijk de raamranden weer..
ooit, in een verre toekomst... heb ik misschien ook de zin om dat te doen, maar, ik verwacht het eigenlijk niet
nice om te zien dat er nog een toekomst zit in dit autotje. dit komt naar mij gevoel helemaal goed. Straks is charlotte nog jaloers en wil ze hem terug
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
Netheo wrote:nice om te zien dat er nog een toekomst zit in dit autotje. dit komt naar mij gevoel helemaal goed. Straks is charlotte nog jaloers en wil ze hem terug
mijn eerste wagen was een ax 1.5 d en nu een zalige ax GT
Pascal wrote:Goed bezig, ziet er prima uit!
Maar..eh...dit is natuurlijk gewoon een GTi (niet te verwarren met GTI), want de èchte GT heeft carburateurs...
Gelukkig hebben quasi alle GT's in België nog een carburator
Deze is de enige GT injection in België die ik ooit gezien heb. (behalve de mijne, maar da's een importje)
Pascal wrote:Goed bezig, ziet er prima uit!
Maar..eh...dit is natuurlijk gewoon een GTi (niet te verwarren met GTI), want de èchte GT heeft carburateurs...
Gelukkig hebben quasi alle GT's in België nog een carburator
Deze is de enige GT injection in België die ik ooit gezien heb. (behalve de mijne, maar da's een importje)
is de tweede die ik ooit al gezien heb. kheb ooit, toen we deze nog niet hadden en ik nog naar de hoge school ging in mechelen, héél lang geleden dus, een zwarte GT injection gezien met rode striping. die zag er toen trouwens nog héél erg goed uit. Vandaag compleet het spoor bijster
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
ja heb hem int weekend uitgehaald en morgen doe ik hem binnen en dan trg monteren en dan keuren he :P en dan kom ik is tot bij jou voor die achterbekledingskes
Netheo wrote:al aan de kop bezig???
mijn eerste wagen was een ax 1.5 d en nu een zalige ax GT
citroenax15d wrote:ja heb hem int weekend uitgehaald en morgen doe ik hem binnen en dan trg monteren en dan keuren he :P en dan kom ik is tot bij jou voor die achterbekledingskes
Kan iemand dit vertalen?
@citroenax15d, je mag hier woorden gewoon voluit schrijven hoor, want je word hier niet per letter afgerekend
citroenax15d wrote:ja heb hem int weekend uitgehaald en morgen doe ik hem binnen en dan trg monteren en dan keuren he :P en dan kom ik is tot bij jou voor die achterbekledingskes
Kan iemand dit vertalen?
@citroenax15d, je mag hier woorden gewoon voluit schrijven hoor, want je word hier niet per letter afgerekend
Groetjes, Henk
Ahjoh, gun 'em z'n eigen stijl.
Anders wordt het allemaal Ja, de kop is eraf (no pun intended). Morgen gaat hij er weer terug op en zal de keuring geschieden. Nadien zal ik eens bij u langskomen in verband met die achterbankbekleding.