Grietje
Moderator: webmasters
Super bedankt iedereen, het was inderdaad een geweldige dag! Perfect begin, prachtig weer
Super leuk dat je er vanavond was Els!
Super leuk dat je er vanavond was Els!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Zo, lang geleden
Sneeuw is best leuk met een achterwielaandrijver
Volgende week word de Roadie gewrapt; ben erg benieuwd! Hij staat nu ntrlk nog op zn winterwielen maar als straks de brabusvelgen erop zitten moet dat echt mooi worden Niet dat ie dat nu niet al is, maar goed.
Sneeuw is best leuk met een achterwielaandrijver
Volgende week word de Roadie gewrapt; ben erg benieuwd! Hij staat nu ntrlk nog op zn winterwielen maar als straks de brabusvelgen erop zitten moet dat echt mooi worden Niet dat ie dat nu niet al is, maar goed.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Dat blauw is zo saai Zn nieuwe kleurtje is alles behalve saaiPgoddijn wrote:Dat gewrap ook steeds, dit is juist een mooi kleurtje! Maar goed, ieder z'n voorkeur . Ben benieuwd, maar ik ga er vanuit dat de actuator toch belangrijker is...
Die actuator is ook besteld, maar vooralsnog doet ie het nog aardig sinds ie afgesteld is door Jos. Je moet alleen niet proberen 100pk roadsters bij te houden, lol.
Losoroys, thanks, ik vind hem ook nog steeds erg mooi
DuFF wrote:
ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Merci merci!!
Nog een fototje omdat het zo mooi is
Aad: Het is idd niet goedkoop, daarom ben ik gesponsord
Peet: www.yourcarwrap.nl he, zonder www werkt het niet...
Michel: Vormen komen zo inderdaad veel beter uit. Dat donkerblauw was het echt niet....
En idd, tis geplakt, maar zo'n roadster is nog wel een rot ding om te wrappen, zoveel rondingen. Folie is geen SOTT, maar weet even de naam niet meer. Komt uit amerika iig.
Ik vind het PRACHTIG en dubbel en dwars waard om met die reclame te rijden, sowieso super service daarzo.
Nog een fototje omdat het zo mooi is
Aad: Het is idd niet goedkoop, daarom ben ik gesponsord
Peet: www.yourcarwrap.nl he, zonder www werkt het niet...
Michel: Vormen komen zo inderdaad veel beter uit. Dat donkerblauw was het echt niet....
En idd, tis geplakt, maar zo'n roadster is nog wel een rot ding om te wrappen, zoveel rondingen. Folie is geen SOTT, maar weet even de naam niet meer. Komt uit amerika iig.
Ik vind het PRACHTIG en dubbel en dwars waard om met die reclame te rijden, sowieso super service daarzo.