Roy Aka Losroyos - Citroen ZX 1.6 Image

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Losroyos »

Nee ik daar :P

Dat was de thuis haven van de ax, En als ik dit zie mis ik hem wel :(

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Losroyos »

Sparta met is verkocht, vastloper gehad, kreeg der nog 70 euro voor terug :lol: en omdat brommers goedkoper zijn dan auto's en makelijker te snappen kwa techniek.

Heb ik voor somige van jullie misschien een jeugdherinering gekocht :P

Tomos A35-HBA. Koste me 70 euro, hij liep niet, Tegen die tijd dat ik thuis kwam deed die het alweer. Gewoon even aantrekken achter me andere scooter. na een jaar stil stand rookte die als een malloot, leek wel een diesel :P

Foto's
Image
Image
Image

Het rijdt opzich wel lekker, maximaal 55km per uur. achter tijdelijk een fietslampje. Morge overschrijven en verzekeren, All risk kost me 13 euro per maand :lol:

De lesauto die ik had is trouwens total loss. Der is met volle vaart een niet nederland achter op gereden, Wat een pech dat ik nu in een snelle golf moet lessen :oops: Maar over paar weken staat er een Seat Ibiza ST op de stoep waar ik dan weer veder in mag gaan, de golf is tijdelijke les auto.

ja ben nog aan het lessen, want ik vergeet te vaak het kijken. irritant..

Dat was het wel weer. :D

citrofenwick
Total admin
Total admin

Post by citrofenwick »

jahaaa A35! Had ik ook!

Image
Image

Origineel eentje die 35 deed, maar er stond een sneller uitlaatje op waardoor ie 60 deed met gemak. Erg leuk bromfietsje, en zeker niet traag!
En ook erg zuinig en betrouwbaar herinner ik me :)
(stuur had ik overgezet van een moto guzzi SP 1000 :P)

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Losroyos »

Idd zuinig, dit is echt me stads brommertje aan het worden. de viva is nu voor lange afstanden.

En dan nu goed nieuws, Vollgende week mag ik mij Examen geld mee nemen, en dan hoor ik wat me examen datum is. dus ik kan weer rustig aan beginnen met het kijken voor mijne 3de autotje maar, eerste zien dat ik me rijbewijs haal. Het probleem is alleen, Der is zoveel leuks te koop ik weet niet wat ik moet kiezen 8) :oops:

Maar daar kom ik nog wel uit.

p.s. Niet om te zeuren, Maar zon Golf 5 1.9 TDI rijdt best wel goed :oops: tijdelijke lesauto tot de nieuwe er is, Seat Ibiza ST

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Post by Mastenhose »

Losroyos wrote:Zometeen (over een uurtje), Koffie met Taart :oops:
Nou, alléén omdat je er om vraagt dan...;)

Gefeliciteerd!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

jb
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by jb »

gelukkige verjaardag :verjaardag :occasion9:

raoel
Eggman
Eggman

Post by raoel »

gefeliciteerd! :)

citrofenwick
Total admin
Total admin

Post by citrofenwick »

feli! :)

Terminal
AX Master
AX Master

Post by Terminal »

Gefeliciteerd!

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Post by MBa@NL »

Image

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Losroyos »

Bedankt voor de felicitaties

Als het goed is krijg ik deze week nog een datum waarop ik mag afrijden :D

En ik weet nog steeds niet wat voor auto ik dan moet halen :oops:

Het moet onder de 1150kg en onder de 5000 ongv. Maarja ik weet echt niet. Wil nog wel een ax, maar mij ervaring met de auto's is tot niet heel goed te noemen. Miss ook wel beetje eigen schuld maar goed, Die roest niet.

Heb trouwens nog nooit een auto zo erg zien roesten als dat.

Maar goed we houden de spaning der in. Zoek als ik me rijbewijs heb wel wat moois uit ;)

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Post by MBa@NL »

Losroyos wrote:Heb trouwens nog nooit een auto zo erg zien roesten als dat.
Dan weet ik niet in wat voor staat van ontbinding de AX'en van jou waren? Als je kijkt naar leefdtijd genoten in dezelfde prijsklasse dan doet de AX het juist erg goed.

Maar ik ben toch wel benieuwd... wat vindt jij veel roest dan?

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Losroyos »

Gate onder de skirt, En je kon gewoon stukken roest van de dorpel en voor bij de wielkast zo los trekken. die rooie heeft wss daar een keer schade gehad dat nooit goed hersteld is. want de andere kant was wel hard.

als je de krik onder het punt zet waar die moet, dat uistekende plaatje zeg maar, je krikt hem omhoog auto blijf staan, de dorpel deukt helemaal in en de skirtboven het wiel er gewoon bijna afvalt omdat omdat er gaten in die plaat erachter onstaan. Ik denk dat dat wel onder hele erge roest valt. Had er foto's van moeten maken

Maar dan wil ik wel weer een 1.4 GT-tje. Maar laat ik eerst maar me rijbewijs gaan halen. En of als ik iets zie dat niet in de buurt is van mij maar wel van iemand die gene even kan kijken voor mij, Want die heeft er meer verstand van ik :oops:

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

Losroyos wrote:als je de krik onder het punt zet waar die moet, dat uistekende plaatje zeg maar, je krikt hem omhoog auto blijf staan, de dorpel deukt helemaal in en de skirtboven het wiel er gewoon bijna afvalt omdat omdat er gaten in die plaat erachter onstaan. Ik denk dat dat wel onder hele erge roest valt. Had er foto's van moeten maken
Erg dom ook dat je dan gewoon door gaat met omhoog krikken :lol:

We hebben het dan ook over autos van rond de 15a20jaar oud, die mogen best roesten..

Weet niet welke andere auto's je goed hebt bekeken maar er zijn genoeg auto's die meer roesten en ook nog nieuwer zijn ook (ga geen merken/types noemen om reacties te voorkomen :lol: )
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Losroyos »

In eerste instantie had ik het niet door :oops:

Terminal
AX Master
AX Master

Post by Terminal »

Het is ook wel verwarrend hoor, veel auto's hebben rubber dop als krikpunt... en als je niet weet dat een ax alleen het plaatje heeft dan wil je wel eens de fout maken :)

En roest, ja ook een ax roest :) En eigenlijk valt het heel erg mee wat TTF ook al zei.
Zijn genoeg nieuwere auto's die harder roesten als een AX.

jb
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by jb »

Terminal wrote: En roest, ja ook een AX roest :) En eigenlijk valt het heel erg mee wat TTF ook al zei.
Zijn genoeg nieuwere auto's die harder roesten als een AX.
heel juist , kzou het niet beter kunnen zeggen :D

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Losroyos »

Terminal wrote:Het is ook wel verwarrend hoor, veel auto's hebben rubber dop als krikpunt... en als je niet weet dat een AX alleen het plaatje heeft dan wil je wel eens de fout maken :)

Het mooie is dat ik hem daar ook ondergezet heb, ook dat was helemaal doorgerot. Daar kwam ik achter bij het verkopen van de LM-velgen. daarna heb ik hem onder de as geplaatst.

Ik ga tegen die tijd Dealers afspeuren naar iets moois. Tot dan mog ik ook de Volvo S40 (2000) van papa gebruiken, Als de auto thuis is.

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Losroyos »

Zo, Als het goed is slaag ik volgende week voor mij Rijbewijs. Maar wat moet ik met een rijbewijs als ik niet al een auto op het oog heb.

Ik heb wel weer intresse in de Blauwe (nep) GT, Maar er is een kans dat die voor de tijd verkocht is.

Dus ik zat me zo te bedenken. Wat is nou echt een auto voor iemand van mij leeftijd. maar der schoot me weinig te binne.

onder de 1150kg, leuke PK/KG verhouding, beetje sportief uiterlijk, 3000 max uit te geven.

Dit lijstje heb ik na een avondje beetje nadenken.

Citroën AX (als het maar 1.4 of 1.6 is.)
Citroën Saxo VTS of VTR (wat is eigenlijk het verschil)
Citroën ZX GTI (staat er toevallig een op MP klik)
Hyundai Scoupe 1.5 Turbo (omdat die stiekem toch wel leuk is)
Mazda MX3 1.8 (sportief)
Peugeot 106 Ralley, S16 of GTI (klein en snel)

Veder weet ik zo niet echt wat leuks te verzinne. Zou die ZX trouwens een goeie zijn? miss een keer het kijken waard. Altans als ik het haal volgende week maar heb 50% kans. Ga maar niet te hard hopen des te harder de klap als het niet lukt. :oops:

Wie kan mij helpen met denken?

degene
AX Master
AX Master

Post by degene »

Pssst, TGS kôpuh? (1.4 monopoint)

Post Reply