Henk Bats (AX 11E S6 '89 - AX 14GT S6 '89 - CX 25RI '85)
Moderator: webmasters
Heel netjes, durf bijna niet te vragen of die pakkingen in PDF of iets mogen zodat ze netjes door derden uitgeprint mogen worden...
Vind het trouwens nog steeds veel leukere luchthuizen... De nieuwere huizen hebben strepen, maakt ook veel moeilijker schoon.
Maar dat terzijde, jammer dat het nog niet helemaal gelukt is met het stationair, maar dan moet je maar injectie nemen (aha! jullie zeuren altijd maar dat ik carb moet nemen om sensor-problemen te voorkomen )!
Komt van de week vast wel goed
Vind het trouwens nog steeds veel leukere luchthuizen... De nieuwere huizen hebben strepen, maakt ook veel moeilijker schoon.
Maar dat terzijde, jammer dat het nog niet helemaal gelukt is met het stationair, maar dan moet je maar injectie nemen (aha! jullie zeuren altijd maar dat ik carb moet nemen om sensor-problemen te voorkomen )!
Komt van de week vast wel goed
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Ritje Limburg gemaakt samen met Michel, met de bedoeling om wat plaatwerk en bumpers op te halen van een identiek grijze GTi.
Echter aangkomen in Nederweert bleek dat:
-de motorkap lakbeschadiging had
-de linkerdeur een keer was opengewaaid
-de rechterdeur een grote deuk had
-de parafaan behoorlijk beschadigd
-de grille was afgebladderd
-de voorbumper zat met ty-raps vast via geboorde gaten
Alleen de achterbumper en de balk op de achterklep uiteindelijk meegenomen, en die bij thuiskomst dan ook maar meteen schoongemaakt en gemonteerd
De achterbumper gedemonteerd om ruimte te maken voor de nieuwe
De oude achterbumper met het uitgehaalde stuk door één van de vorige eigenaren
Michel bezig met de fone om de bumper te herstellen
Dit is het resultaat, weer een gave bumper
Voor de rest van de foto's KLIK HIER
Groetjes, Henk
Echter aangkomen in Nederweert bleek dat:
-de motorkap lakbeschadiging had
-de linkerdeur een keer was opengewaaid
-de rechterdeur een grote deuk had
-de parafaan behoorlijk beschadigd
-de grille was afgebladderd
-de voorbumper zat met ty-raps vast via geboorde gaten
Alleen de achterbumper en de balk op de achterklep uiteindelijk meegenomen, en die bij thuiskomst dan ook maar meteen schoongemaakt en gemonteerd
De achterbumper gedemonteerd om ruimte te maken voor de nieuwe
De oude achterbumper met het uitgehaalde stuk door één van de vorige eigenaren
Michel bezig met de fone om de bumper te herstellen
Dit is het resultaat, weer een gave bumper
Voor de rest van de foto's KLIK HIER
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Blijft toch idioot dat mensen een halve auto in onderdelen te koop zetten zonder te melden (in de tussendoor gesprekswisseling per mail/telefoon) dat het eigenlijk allemaal redelijk beschadigd is.
Maar goed..., jullie hebben een mooie achterbumper!
Ziet er keurig uit mannen!
Maar goed..., jullie hebben een mooie achterbumper!
Ziet er keurig uit mannen!
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Tja het was inderdaad flink balen als je na ruim 90 minuten sturen tot de ontdekking komt dat de aangeboden waar niet helemaal aan de verwachting voldoet.2Black wrote:Blijft toch idioot dat mensen een halve auto in onderdelen te koop zetten zonder te melden (in de tussendoor gesprekswisseling per mail/telefoon) dat het eigenlijk allemaal redelijk beschadigd is.
Maar goed..., jullie hebben een mooie achterbumper!
Ziet er keurig uit mannen!
Maar ja "It's all in the game" zullen we maar denken.
Positief is wel dat het reeds aanbetaalde, nu dus te grote deel, netjes en snel is terugbetaald zoals afgesproken.
Ben ondanks alles blij met de achterbumper.
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Ziet er weer prima uit Henk.
Jammer dat er verder weinig bruikbare onderdelen aan zaten.
Ook erg opvallend positief om op de eerste foto geen roest te zien op het gedeelte van de koets waar de achterbumper overheen valt.
Jammer dat er verder weinig bruikbare onderdelen aan zaten.
Ook erg opvallend positief om op de eerste foto geen roest te zien op het gedeelte van de koets waar de achterbumper overheen valt.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
DuFF wrote:Zo goed als nieuw ! goed bezig, en die föhn-techniek blijft goed werken bij plastic bumpers
Met de föhn zijn de kleine aanrijschades verholpen, met een lichte aanrijding krijg je van die lichte vouwplekken en die zijn redelijk te verhelpen.
Verder weer op kleur gebracht met gekookte lijnolie, en dat werkt tot nu toe het eenvoudigst, goedkoop en blijft langdurig mooi.
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Het moest er een keer van komen, een lange rit op de snelweg.
Ik had al aardig wat kilometers gemaakt met de GT maar lang achtereen op 120 km/h (en soms harder ) was nog niet gebeurd.
De GT heeft dan ook vandaag het snelwegexamen met goed resultaat afgesloten
Hier een paar plaatje dan maar:
Nijverdal, deze locatie is minimaal 1 keer per week mijn werkplek, bouw van de Combiplan Tunnel (weg en trein tunnel om Nijverdal te ontlasten)
Molen in Markelo
De sluis in het Twentekanaal bij Eefde (gem. Lochem)
De Posbank, dat ligt midden in het natuurpark "De Veluwezoom" bij Rheden en Velp op 10 km van Arnhem
Voor de rest van de foto's KLIK HIER
Groetjes, Henk
Ik had al aardig wat kilometers gemaakt met de GT maar lang achtereen op 120 km/h (en soms harder ) was nog niet gebeurd.
De GT heeft dan ook vandaag het snelwegexamen met goed resultaat afgesloten
Hier een paar plaatje dan maar:
Nijverdal, deze locatie is minimaal 1 keer per week mijn werkplek, bouw van de Combiplan Tunnel (weg en trein tunnel om Nijverdal te ontlasten)
Molen in Markelo
De sluis in het Twentekanaal bij Eefde (gem. Lochem)
De Posbank, dat ligt midden in het natuurpark "De Veluwezoom" bij Rheden en Velp op 10 km van Arnhem
Voor de rest van de foto's KLIK HIER
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Ben net geen Tukker maar een Achterhoekerraoel wrote:Hey, heb je in Eefde gewoond? Stiekem een Twentenaar?
Inderdaad Nijverdal is niet zo ver bij jullie vandaan, in de herfstvakantie zijn we nog ruim een week op camping "De Noetseleberg" in Nijverdal. Zorg maar vast dat de koffie klaar staat
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- Archivaris
- Posts: 5045
- Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Vandaag voor het eerst eens met manueel focus lenzen op mijn EOS body aan de gang geweest. Afgelopen week een zending uit Hong Kong binnen gehad met een matglas voor mijn EOS met daarin een "Instelwig". Misschien kennen de meeste het wel uit de oude analoge camera's van vroeger, een niet doorlopende lijn als je niet juist gefocussed hebt (KLIK en scroll naar onder).
De foto's:
Voor de rest (en volledige grootte), KLIK hier.
De foto's:
Voor de rest (en volledige grootte), KLIK hier.
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Gisteren kwam er een pakketje binnen en gelijk maar even gemonteerd
Het pakketje
Oud en nieuw
Gemonteerd
Hoopje oud ijzer
Voor de rest van de foto's [url=ttp://xd-76-gj.batssoft.nl/?p=1090]KLIK HIER[/url]
Groetjes, Henk
Het pakketje
Oud en nieuw
Gemonteerd
Hoopje oud ijzer
Voor de rest van de foto's [url=ttp://xd-76-gj.batssoft.nl/?p=1090]KLIK HIER[/url]
Groetjes, Henk
Last edited by Henk Bats on SatOct02, 2010 11:27:47 AM, edited 1 time in total.
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Die zitten er inderdaad al onder, en zoals op eerdere foto's te zien was de remklauw ook.CitroCin wrote:Dat zijn altijd de betere pakketjes.
Zitten de Michelins al onder de GT?
Hier staan ook nog wat FOTO's
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl