Was al bekend dat die wat inhoud problemen had, ook na het wisselen van injectie huis.
Als het probleem zich continu voordeed was het wat makkelijker te achterhalen voor mij. Soms heeft die er wel last van, en kom ik amper weg en achteruit rijden is dan helemaal een ramp. Ook bij het wegrijden bokt die soms enorm, som zo dat ik bijna in me stuur hang.... en me achterligger bij het stoplicht bijna in me auto. En de andere keer niks te merken en is die razend snel.
Ook viel mij op dat die als die koud is bijna 2500toeren loopt stationair.. en dat loopt in ongeveer 10minuten terug naar normaal 800toeren ongeveer.
Stationair is die ook gewoon stabiel, schommelt wel wat maar niet noemenswaardig.
Ik heb al het oude injectie huis terug gebouwd, en daar de gaskleppositiesensor heel iets van verplaatst, dit mocht niks baten.
Heb alle connectors bij het injectiehuis die vies en goor waren ook al schoon gespoten met remreiniger, maar hier ook niks geen verschil van.
Nu krijg ik ook niks geen storings lampje, die brand helemaal al niet bij het starten. Dit kwam na bleek toestraks omdat er helemaal geen lampje in zat

Ik heb zelf zo even geen idee wat het kan wezen, dacht wel misschien krukaspositiesensor maar heb niet echt een idee hoe ik dat kan testen.
Watertemp zou ik wel kunnen testen die heb ik nog nieuw liggen ergens.
Maar ben vast niet de eerste met dit probleem, iemand misschien die een geniale tip heeft om hem snel weer goed te krijgen?