Dat filmpje had ik ook al gezien. Met een voortrekker moest je gewoon de bocht diep genoeg afsnijden (metertje of 2) om geen onderstuur of overstuur te krijgen.
Achtertrekkers braken helaas uit richting paal.
Blijft wel enorm zonde van al die klassiekers Nuja, die worden toch allemaal netjes hersteld hoor.
Argh wat een k*t filmpje al die mensen die daar staan om te hopen dat er iemand schade rijd, ook bij die e30 dat mensen gewoon keihard staan te lachen, hoor het zelf ook vaak om circuits van o die ging mooi de banden in of zo dat was echt een mooie klapper, wie het ook is ik vind het zo zonde zowel van de centen als van de auto als van de deuk in je eigen imago het hoort erbij maar dat betekent nog niet dat er om gelachen moet worden.
Hoe zullen die mensen zich voelen als ze zelf een keer schade rijden? en wetende dat er buiten mensen je gewoon staan uit te lachen.
wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet!
Argh wat een k*t filmpje al die mensen die daar staan om te hopen dat er iemand schade rijd, ook bij die e30 dat mensen gewoon keihard staan te lachen, hoor het zelf ook vaak om circuits van o die ging mooi de banden in of zo dat was echt een mooie klapper, wie het ook is ik vind het zo zonde zowel van de centen als van de auto als van de deuk in je eigen imago het hoort erbij maar dat betekent nog niet dat er om gelachen moet worden.
Hoe zullen die mensen zich voelen als ze zelf een keer schade rijden? en wetende dat er buiten mensen je gewoon staan uit te lachen.
dan moeten ze maar leren rijden, jankert
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Die figuren staan daar gewoon met hun dikke pensen tranen te plengen van het lachen als er een mooie bak toegetakeld wordt..
In plaats van dat ze een klein beetje medeleven tonen. Echt een heel klein beetje is al voldoende. Ff Amai zeggen ofzo.
Dat het volk daar lol heeft om de coureur die het mais in rijdt snap ik dan nog. Heeft wel een slap-stick gehalte.
Maar verder wat Happy zegt.
Dus dan verdienen ze het om uitgelachen te worden?
En je hebt de ondergrond op circuit niet altijd in de hand er kan zomaar wat olie/kvs liggen waardoor je auto hele anderen dingen gaat doen als normaal is en je kan nog zo'n goede coureur zijn maar crashen overkomt de beste.
en je moet tenslotte over de grens gaan om te weten waar die grens is en vaker als 1x
Dus dan verdienen ze het om uitgelachen te worden?
En je hebt de ondergrond op circuit niet altijd in de hand er kan zomaar wat olie/kvs liggen waardoor je auto hele anderen dingen gaat doen als normaal is en je kan nog zo'n goede coureur zijn maar crashen overkomt de beste.
en je moet tenslotte over de grens gaan om te weten waar die grens is en vaker als 1x
Ja jonge ik snap je wel... maar de rallye-cross staat er toch om bekend dat er heel veel glijers ontstaan door het slechte wegdek. Dat weten die coureurs ook die op die banen rijden. Het publiek vind het leuk om naar te kijken om dat het spektaculair is en als ze dan de mazzel hebben om bij zo'n paal te staan... tja ik kon ook me lach niet inhouden. Zeker omdat ik weet dat onze fenwick wel heelhuids door die bocht is gekomen.
Als die coureurs er niet tegen kunnen dat ze worden uit gelachen omdat ze te hard door een te gladde bocht rijden... blijf dan lekker thuis! tis zonde van de auto, maar alle auto's waren zo vol geplakt met stickers dat ze waarschijnlijk voldoende geld hebben om de auto weer op te knappen... risico van het vak, moet je kunnen incasseren!
bij nader inzien toch niet zo'n leuk filmpje.........
v.andriessen wrote:bij nader inzien toch niet zo'n leuk filmpje.........
idem
was aan het zoeken naar een filmpje waar de auto's door de lucht vlogen... maar die kan ik niet meer vinden.
Een slippertje waarbij een auto zonder veel schade in de gracht glijdt vind ik ook wel nog amusement hoor. Dat is gewoon een 'aiaiai, die gaat er af'-moment en het hoort er een beetje bij. En vaak komen dan 10 mensen aangestormd om hem terug uit de gracht te halen zodat hij terug verder kan rijden.
Crashes zoals in het filmpje vind ik niet echt grappig, en zelfs niet zo leuk om naar te kijken. Het blijven klassiekers die verminkt worden
En om daar niet te slippen moest je gewoon de bocht ver genoeg afsnijden
lang leve nederland, waar meerendeels aan elektriciteit en telefoniekabels ONDER de grond liggen, en ook niet van die onnozele hardhouten palen in de grond steken net bij een bocht.
al kiezen sommige mensen dan nog wel is gewoon zo'n paal uit waar nog blaadjes en takjes aan groeien.
v.andriessen wrote:was aan het zoeken naar een filmpje waar de auto's door de lucht vlogen... maar die kan ik niet meer vinden.
Bluesbrothers?
Laatste filmpje. Damn, die gast kan rijden. Maar vlak voor de crash ging er iets fout met het terugschakelen, ging van 3 naar 5 en denk dat ie daardoor een afleiding had... Wel jammer, maar zag er ernstig dapper uit!
mensen! Ik weet natuurlijk dat er 195/45R15 om kan. Ik heb zelf nu 185/45R15, maar die is alleen in Nankang te krijgen(en na een ritje met de vredesteins van Marc wil ik die niet meer)
Maar ik vroeg me af wat voor banden maat fenwick had. Die zien er namelijk niet 195/45R15 uit als je begrijpt wat ik bedoel.
Aad had bijvoorbeeld op de achterwielen mijn GTI 175/50R15 gedaan. Dat is ook een goeie maat. (nagenoeg de zelfde omtrek als 195/45R15)
Maar ik wil graag weten wat voor banden fenwick heeft!! Omdat hij dezelfde etwaarde heeft op zijn velgen.