Roy Aka Losroyos - Citroen ZX 1.6 Image

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

wel knap dat de brandweer eerder de melding had als jullie :?

heb je lekker op je spullen zitte letten! :?
Image

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

hier is dat ook.
lawaai, op je achterwiel rijden, burnen, te snel rijden, allemaal boete.
op de juiste plekken op de weg of op het fietspad rijden *borden kijken*
en veel controlle door politie door rollenbank of motoragenten die over de fietspaden patrouilleren
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Post by Mastenhose »

Losroyos wrote:Best sterke raampjes zon BMW (filmpje)

En nog een filmpje

Let vooral niet op het hele droge comentaar. :lol:
Heb zojuist de filmpjes bekeken met geluid...
Het hele droge commentaar zal me wel ontgaan...
No offence, maar het enige wat ik eigenlijk zie is een stel opgeschoten jochies dat stiekum kattekwaad uithaalt, zoals het raampje proberen in te schoppen... Zodra er iemand aankomt spring je dan snel van de auto af en doe je alsof er niets aan de hand is... Snap daar de lol niet zo van eigenlijk?! :oops:
Na het zien van de filmpjes zou ik zelfs nog kunnen gaan twijfelen of het interieur niet bewust aangestoken is... :roll:

Anyway, ik vind het zonde...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Losroyos »

Ik was niet bij de brand.

Ach, die ruitjes had je toch al niks meer aan en het was zun eigen auto.. dus ik snap niet waar die hem voor schete.

De politie tollereert het hier tot en met 59km/h op rollerbank, Instap boete van 1t/m5 km te hard is 40 euro, dus niet misselijk.

Zolang jij binne de bebouwde kom mee rijdt met het verkeer hebben ze der niet veel moeite mee. Maar als je onnodig hard over het fietspad langs fietsers jaagt wel.

Waarom word het geaccepteerd. Als ik met me scooter op een weg rijd waar gemiddelde auto 60/65 rijdt, en ik daar met een slakke gangetje van 45 rijdt ben ik meer een gevaar voor het overige verkeer dan dat ik gewoon mee rijdt met het verkeer.

Alleen op dijken of landweggetjes wil ik hem wel is open trekken, in de stad of smalle fiets paden niet harder dan 50/55.

Maar alleen in het weekend gebruik ik hem, station is 150 meter lopen, stad is 250 meter lopen, dus eigenlijk is die alleen voor plezier ritjes, en het gaat sneller dan fietse als ik is ergens heen moet.

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

Zwaar kansloos filmpje idd :lol: .. maar goed ook voor snor of bromfiets... meer als 50km/u te hard = rijbewijs kwijt
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Losroyos »

50km per uur te hard red je zo niet :P ofja ik niet met deze scooter. heb er een gehad die 110 liep, maar dat vond ik dood eng op zon ding :oops:

Wat velen niet weten, scooters mochten eerst maar 30 binne de stads grenzen tegenwoordig is dat gewoon 45, behalve als er antuurlijk 30km is aangegeven.

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Losroyos »

Eigenlijk worden er inderdaar alleen de begrenzers er meestal uitgehaald.

In griekeland mag je 80cc onder je scooter hebben, In duitsland mag je ook 70cc onder je scooter hebben. En in nederland.. Laten we het der maar niet over hebben.

Ik ga zo even foto's maken 8)

--Edit--

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Worden ook weer in de eerste post geplaatst.
Last edited by Losroyos on TueSep07, 2010 11:18:54 AM, edited 1 time in total.

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Post by Mastenhose »

Losroyos wrote:In griekeland mag je 80cc onder je scooter hebben, In duitsland mag je ook 70cc onder je scooter hebben. En in nederland.. Laten we het der maar niet over hebben.
In Duitsland heb je dan ook bergen, waardoor er wat meer vermogen noodzakelijk is om bovenaan de berg te kunnen komen hè?!
De bromfietsen in NL hoeven niet harder te lopen, zolang ze maar lekker over het fietspad geleid worden...
Bromfietsen hebben niets te zoeken op de rijbaan, daar zijn ze veel te kwetsbaar voor. Daarbij is het in NL sinds de invoering van de brommers op de rijbaan (wat niet overal het geval is) erg onoverzichtelijk geworden in het verkeer.
Veel jonge bromfietsbestuurders zien de gevaren niet in van de capriolen die ze uithalen. Daar ben ik me zelf ook schuldig aan gemaakt. Ook ik hield me niet aan de snelheid, droeg niet de voorgeschreven beschermende middelen etc.
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Losroyos »

ik in de eerste 2 jaar ook niet, tot ik zelf in een auto gingen rijden (rijles) en toen pas zag hoe gevaarlijk die mensen eigenlijk rijden, Sinds dien ben ik me echt stuk netter gaan gedragen in het verkeer. ik draag tevens wel altijd een helm. Maar een helm heeft ook geen zin als je voor de rest een kortebroek en t-shirt aan hebt :oops:

citrofenwick
Total admin
Total admin

Post by citrofenwick »

Ik geloof dat wij in de bebouwde kom op de gewone baan moeten rijden, en erbuiten op het fietspad. (niet zeker)
Mijn Tomos indertijd deed 60, en dat was veel lekkerder om mee te kunnen met het verkeer. 45 vind ik toch iets te traag.

En in België hebben we het voordeel dat bromfietsen geen kenteken nodig hebben 8) (je zou moeten weten hoeveel lomp opgevoerde brommers er van de politie wegrijden)

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Losroyos »

Ja, dat is eigenlijk ook wel slecht. maar dat zou ik op dat moment ook doen. Als ze je toch niet kunnen vinden.

Terminal
AX Master
AX Master

Post by Terminal »

Godzijdank hebben we in Nederland geen 70 of 80cc scooters...
Nog meer mongolen op de weg die niet kunnen rijden, en dan ook nog eens veels te hard rijden!

Wat harder ben ik het mee eens, 55/60 is perfect, kun je ook met wind tegen mee komen met het verkeer.

Verder, een vivacity, met gianelli uitlaat trekt behoorlijk aandacht ;) Succes met de bekeuringen ;)

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Losroyos »

Daarom staat die in de Garage,

70 hebben we hier ook wel. Komt niet veel voor. Zelf heb ik 1x op een 86cc Big Bore, Maar dat was een sprinter, werd alleen op eigen terrein, of wedstrijden gebruikt. Die scooter die 110 liep was ook een 70CC dus het kan wel.

Maar dan zijn de boetes niet hoog genoeg, dan kan je wss je scooter gedach zeggen. en krijg je hem gewoon niet meer terug.

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

er zijn zelfs citta gilera's met NOS ......alles kan, maar het mag niet op de openbare weg.

http://www.youtube.com/watch?v=mxK8HtPz ... re=related

:roll:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Post by Mastenhose »

Citta's kunnen best hard hoor, waren ook uit m'n hoofd 80cc's of 85cc's voor te krijgen en daarmee was 95km/u makkelijk haalbaar. Enige nadeel was dat ze 't niet langer als een week uithielden...
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Losroyos »

Idd, want dan is het frame krom :P

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

Losroyos wrote:Idd, want dan is het frame krom :P
Frame zelf kan zelf best veel hebben alleen het subframe niet..

ik kan het weten, 20.000km citta ervaring :lol:

Gelukkig reed mijn citta mooi 45km/u met andere uitlaat, carb en poulie.. verbruik van 1 op 42 :lol:

Elk half jaar preventief reviseren, gezien die onderdelen toch niks kosten :)
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Losroyos »

Ik geef hem om de 5000km grote beurt, maarja de onderdelen voor deze scooter zijn ook wel stuk duurder, Ik ben nog wel op zoek naar tomos of citta of iets, gewoon om op te knappen en mooi te maken. is wat makelijker te onderhouden dan een AX :P en goedkoper..

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Losroyos »

Nog wat actie foto's gevonden van de blauwe AX :P

Image
Image
Image

Hier reed die nog wel toen ik hem had :oops:

degene
AX Master
AX Master

Post by degene »

Losroyos wrote:Image
Jelle was weer langs geweest?

Zonde dat je dat beestje weg 'moest' doen.

Post Reply