Gefeliciteerd! Ben dan benieuwd naar de afkeurpuntjes
1:Ik had een nieuwe koplamp gekocht en er ingezet, maar blijkt zat hij toch niet goed vast en de koplamp moest gesteld worden.
2: ruitersproeier deed het niet.( slang was stuk).
3: stuurhuisrubber zat los, tyripe er om heen en klaar.)
MrBBQ wrote:stuurhuisrubber zat los, tyripe er om heen en klaar
Briljant, hebben ze daar geen problemen mee dan?
Had ook eerst een koplamp probleem maar m'n bestelling (winparts) had vertraging. De post kon bij de tweede poging om de bestelling af te leveren mijn huis niet meer vinden en melde dat de geadresseerde niet meer woonachtig was op dit adres :-S
Vrijdagavond wilde ik naar huis naar een lange dag werken, maar hellaas ik had een lekke band , nadat ik had opgepompd ben ik naar huis gereden,.. mischien was het een grapje van een collega die mijn band had(heeft) leeg laten lopen. Helllaas de volgende dag was hij weer leeg. Ik s`middag naar eeen bandenman maar de meeste hebben het zo druk dat ze geen tijd hebben, ja woensdag...ja daar kan ik hellaas niet op wachten.. ik heb vandaag een meeting en ben al een tijdje niet geweest dus ik ga. Even contact gehad met Paul en Cindy en die hebben nog een goede band voor me liggen nu kan ik in iedergeval weer rijden, ja had ook mijn resereve band er onder kunnen doen, maar deze is compleet uitgedroog en zit vol met scheuren.
q01z wrote:...zo druk kunnen ze het toch niet hebben nu?
Een lekke band is altijd vervelend, omdat je ´t meestal pas constateert als je net weg wilt gaan...
Wat betreft de drukte bij de bandenboer, die hebben ´t op ´t moment topdruk met het wisselen van zomer- naar winterbanden...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Ik wil bij deze iederen bedanken voor jullie berichtjes op de axforum.
Mijn kado laat hellaas even opzich wachten maar hij staat wel gereseveerd voor mij. Maar dat verhaal zal ik later nog vertellen en dan zullen alles begrijpen.