Denny Lambrechts (AX SPORT '87)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

geen hoop was dus de realiteit gister. verwonderd over de enorme klepoverlap. Standaard dingen nagelopen. Bougies slaan nat.

woensdag komt er iemand langs die racemotoren prepareert (speedshop holland).
Nu gaan er dus kosten komen ben ik bang. budget was al ruim op hahaha. Naja als hij dan rijd heb ik er vrede mee denk ik.

De schamele meters die ik er nu in heb gereden zorgen er wel voor dat er een gevoel van missen ontstaat. De mazda is saai, snel maar wel saai.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Hmm, ik had al zo'n vermoeden, wilde net gaan vragen hoe het was afgelopen...

Is de Mazda echt zo saai? Weet dat Japans niet bijzonder hip is, maar dat zal nu wel extra saai zijn omdat er nog wat interieur in zit zeker ;-).

Hopelijk kan er nog iets worden gedaan voordat je kans op het circuit is verkeken. Nattigheid, ik kan me niets bedenken waar jij nog niet naar gekeken zult hebben...
Image

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

denny denny denny.. we kunnen wel een clubske oprichten...

hopelijk vind die man wat, ik denk nog ssteeds dat je nokkenastiming verschoten is!
Image

jk
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 673
Joined: SatAug04, 2007 9:56:51 PM
Location: Regio Breda

Post by jk »

denny wrote:<snip> Bougies slaan nat.
<snip>
Zou weleens aan je dubbele Webers kunnen liggen (venturi's --> sproeiers --> afstelling).
C5 Break 1.8i 16V (2001) 285.000km
C3 ph.2 1.2I 3-cil. 60kW (2015) 28.000km
Land Rover Lightweight FFR (1982) 28.000km
Gesloopt na 10 jaar trouwe dienst: AX 1.1i ph.2 First Impression ORGA 6315 (1994, kenteken 1995) 244.866km

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

afstelling webers is sinds het vorige blok niks aan gewijzigd
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

dubbel
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

Pgoddijn wrote: Is de Mazda echt zo saai? Weet dat Japans niet bijzonder hip is, maar dat zal nu wel extra saai zijn omdat er nog wat interieur in zit zeker ;-).
huh, interieur?
de mazda is momenteel gezegend met alleen 2 voorstoelen. De mazda is eigenlijk een burgelijke snol, een vrouw die zonder morren het huishouden doet en elke avond het eten al heeft klaarstaan als je thuis komt. De passie in bed is ver te zoeken.
Hijdoet alles wat je van hem verwacht. Gaat op zich redelijk hard. Maar er zit geen gevoel bij, weinig spanning.
Gister bv. wedstrijdje gehouden met een porsche boxertje. Acceleratie liep hij uit. dat mag ook wel vind ik. Ik heb tenslotte een mazda en hij een auto van een ton.
Ik zie hem remmen voor een bocht. Ik schakel op en knal hem gewoon voorbij. Zonder emotie, als een trein op rails. Niks piepende banden, niks protesteren. beetje schuiven over 4 wielen maar nog steeds als op een rails. Met onze bedrijfs yaris (marc kent hem wel :P) durf ik dat bochtje nog niet met 50km/u te nemen. De mazda jaagt er zonder problemen met bijna het dubbele doorheen.
Maar terug naar die porsche. Ik denk: "looser" en dat wordt bevestigd als ik het volgende stoplicht naast hem sta, hij niet echt weet wat voor houding die zich moet aanmeten en aarzelend een goedkeurende duim omhoog steekt. Het enige wat ik denk heeft te maken met de nieuwprijs en een leeftijdsverschil van meer dan 20 jaar. Schouderklopje voor de mazda, tijd om te eten.

Als ik dat dan met de ax zou vergelijken. Het zou een heel gevecht zijn die auto op dezelfde snelheid door de bocht te krijgen. Het lukt maar niet zonder protest, niet zonder gierende banden, schuivende kont en een bijna dood ervaring. Spanning dus. Zweten achter het stuur.

Dus als ik dat vergelijk lig ik liever in bed met een gierende, stoeiende, spannende en leuke vrouw die me helemaal uitput en die je elke keer weer moet veroveren dan met de saaie huisvrouw die het als haar taak ziet om 1x per week als een strijkplank te gaan liggen en het over zich heen te laten komen.

volgens mij heb ik het zo wel goed verwoord.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Ah, dacht dat er nog wel een lapje stof in zou zitten eigenlijk :-P.

Maar, de vergelijking is perfect uitgezet! Krijg eigenlijk ook meteen zin om m'n AX te strippen en het onderstel aan te passen, maar ik kan ook gewoon de kroeg induiken natuurlijk... Is zowaar goedkoper :lol:.

Ben toch wel een beetje benieuwd naar die strijkplank van je, maar ik hoop je eigenlijk met AX te zien. Dat is namelijk het goede nieuws waar we allemaal eigenlijk op zitten te wachten.

Desnoods kom ik een keer in persoon langs, kan ik misschien nog wel een handje toesteken als je daar prijs op stelt. Oh, en jij kunt fusees persen, toch? ;-)
Image

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Haha, die Denny!
Je hebt wel gelijk hoor, je moet 't gewoon spannend houden! ;) :lol:
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

jk
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 673
Joined: SatAug04, 2007 9:56:51 PM
Location: Regio Breda

Post by jk »

denny wrote:afstelling webers is sinds het vorige blok niks aan gewijzigd
Als dat zo is, wat is er dan aan het blok anders?
(Maar dat zal je zelf ongetwijfeld al hebben geanalyseerd).

Heb je trouwens de vlotters/vlotternaalden van de Webers gecontroleerd?
Sluiten de vlotternaalden af (zit er geen vuil of aanslag tussen) en staat de brandstof op het juiste niveau in de vlotterkamers?

Ter aanvulling op het bovenstaande: Is de druk van de brandstofpomp niet te hoog?
Last edited by jk on TueAug24, 2010 3:28:26 PM, edited 1 time in total.
C5 Break 1.8i 16V (2001) 285.000km
C3 ph.2 1.2I 3-cil. 60kW (2015) 28.000km
Land Rover Lightweight FFR (1982) 28.000km
Gesloopt na 10 jaar trouwe dienst: AX 1.1i ph.2 First Impression ORGA 6315 (1994, kenteken 1995) 244.866km

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

de mazzie momenteel :). ter info :P

Image
Image
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Happytree
AX Master
AX Master
Posts: 1254
Joined: MonFeb02, 2009 10:09:41 PM
Location: IJsselstein[UT]

Post by Happytree »

Haha mooi verhaal :lol:

Ik duim voor je dat het snel opgelost is.

Wat is de reden dat die mazda leeg is vanbinnen?

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

hij maakt hem klaar voor malmedy DUH :lol:
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Aha, dus jij houdt gewoon niet van overtollig gewicht met de naam passagiers ;-).
Image

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

Pgoddijn wrote:Aha, dus jij houdt gewoon niet van overtollig gewicht met de naam passagiers ;-).
die kopen zelf maar een auto
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

denny wrote:
Pgoddijn wrote:Aha, dus jij houdt gewoon niet van overtollig gewicht met de naam passagiers ;-).
die kopen zelf maar een auto
Helemaal mee eens ;-)!
Image

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

uhmm momenteel afgekeurd op de stuurstangen.
die heb ik destijds verlaagd ivm verlaging en bumpsteer. ze raken alleen bij vol uitveren de carresorie.

oplossing wordt gezocht.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Chris had hetzelfde, alleen weet ik even niet meer hoe hij het had opgelost, volgens mij best simpel, maar je zou het hem even kunnen vragen...

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

steek snel ff andere veerpoten om te keuren... (dan wel oplossen natuurlijk)

En wil dit zeggen dat het motorprobleem opgelost is? :P

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Misschien een belachelijk voorstel, maar kun je niet een klein stukje van de carosserie wegzagen om het probleem te verhelpen? :oops:
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Post Reply