Meeting in het "Noorden".

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Meeting in het "Noorden", Wie o Wie?

Poll ended at SatJul10, 2004 11:41:01 AM

Eindelijk een clubmeeting in het noorden, ben van de partij!!
6
32%
Nee mij te ver weg.
5
26%
Alleen als het niet te ver is: Lelystad of zo.
6
32%
ALWEER EEN NOORDEN MEETING
2
11%

Total votes: 19

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by peter »

Sander wrote:Ik ben er in Nieuwegein. Das net effies meer dan een uurtje rijden. EN als er een meetind in lelystad is dan ben ik er ook. das effies de dijk over. Maar naar Friesland of Groningen is gewoon een pokkeend. En in lelystad hebben ze van die lege brede wegen :wink:

Sander wrote:Ik ben er in Nieuwegein. Das net effies meer dan een uurtje rijden. EN als er een meetind in lelystad is dan ben ik er ook. das effies de dijk over. Maar naar Friesland of Groningen is gewoon een pokkeend. En in lelystad hebben ze van die lege brede wegen :wink:

Das 3x :D
Neem je de Koni's mee? Dan neem ik een bak geld mee
Image

AXClub
Total admin
Total admin

Post by AXClub »

er zijn in het noorden dit jaar 2 meetings geweest er volgt er nog 1 in september

de bedoeling van de club is om het centraal te houden!

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Ik neem die koni's uiteraard mee.

Vraagje: Ik krijg de indruk dat die meeting zo noordelijk mogelijk gehouden moet worden. Waarom? Is het de bedoeling dat er veel mensen komen. Of dat er alleen mensen uit het noorden komen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

brabant hier! ik vind nieuwegein al noordelijk :roll:
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

Sander wrote:Vraagje: Ik krijg de indruk dat die meeting zo noordelijk mogelijk gehouden moet worden. Waarom? Is het de bedoeling dat er veel mensen komen. Of dat er alleen mensen uit het noorden komen.

Antwoord: Ik heb geen flauw idee :)

Ik denk dat de personen die dit topic geopend hebben niet naar nieuwegeil willen omdat dit voor hun te ver weg is.. Als het aan mij ligt vind ik hoe noordelijker hoe minder mensen er komen.. Maar hoe noordelijker hoe dichterbij voor mij.. Maar ja.. een afweging die je moet maken.. dus doe mij dan maar een eindje rijden en je AXclub makkers weer eens zien en spreken! :)

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

Nieuwegeit vindt ik ver genoeg om te rijden :lol: Hooguit 50 km heen en terug :lol:

Noorden meeting kom ik niet omdat de opkomst dan toch lang niet zo interessant is als in Nieuwegein :wink: En ik ben ook maar student.....
Freude am Fahren.

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master

Post by CitroënAXDriver »

master-arnie wrote:Nieuwegeit vindt ik ver genoeg om te rijden :lol: Hooguit 50 km heen en terug :lol:

Noorden meeting kom ik niet omdat de opkomst dan toch lang niet zo interessant is als in Nieuwegein :wink: En ik ben ook maar student.....

Beetje gewaagde uitspraak Arn?... maar oke... ik zal je er niet op aanvallen :wink:
Ik vind dat iedereen gewoon lekker zelf moet weten of hij wel of niet naar een meeting in Nieuwegein komt.
Het feit is wel dat DAT de meeting is wara het eigenlijk om gaat en waar
we ook mee zijn begonnen. Tuurlijk is het (Y) dat er ook elders meetings worden
gehouden om "studenten" ook te kunnen laten proeven aan de sfeer van onze club.
En als dan sommigen dat te ver rijden vinden, da's toch niet erg.
Het gaat er toch om dat je een groep AX-en MET liefhebbers bij elkaar laat komen.
Niet of er nou in het noorden of zuiden wel of geen interessante AX-en zijn op meetings.
Laten we elkaar er alsjeblieft niet op aankijken als je NIET op bepaalde meetings komt.
Ik was er tenslotte ook niet bij afgelopen Nieuwegein, wat WEL de afspraak was.

Ik hoop dat ik hiermee niemand heb gekwetst, was iig niet de bedoeling...
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by peter »

ruud, ben je er met het FAF in Lelystad bij? das toch ook niet zo vreselijk ver?
Image

AX_Powah
AX Master
AX Master

Post by AX_Powah »

t noorden is voor mij ook te ver! ik zie wel graag de fotos van de mooie axjes daaro :lol: ! Voor speed kom ik wel naar Zwolle 8) ! Tis een pokke-end maar dan ist ook de moeite waard! :)

ax powah :P
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Eriks »

Oke, maar wanneer is die meeting?

Als ik er op de fiets heen kan, ben ik er bij!

Image

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

AX_POWAH wrote:t noorden is voor mij ook te ver! ik zie wel graag de fotos van de mooie axjes daaro :lol: ! Voor speed kom ik wel naar Zwolle 8) ! Tis een pokke-end maar dan ist ook de moeite waard! :)

AX powah :P

haha volgens mij valt Zwolle net zo bij het noorden als Den Bosch bij het zuiden
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

tjah .. misschien wat voor de mensen uit friesland...?

ik ben er wel ..

Image

Joris
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Joris »

Die is al eens bezocht door wel geteld 4 ax rijders :lol:
Ik ga ook even kijken.

Voor de vorige versie :

http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=1731
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

nog mensen uit de omgeving hiero die even een kijkje komen wagen .. ?

ruud
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by ruud »

Hey hallo,

Sorry jongens en meisjes, ben een tijd niet op het forum geweest omdat ik verhuisd ben. krijg pas midden Augustus weer een verbinding thuis, zit nu bij mijn ouders (tik, tik, tik...)

Over de meeting in het noorden is nog niks concreets vastgesteld, begrijp ik. Ook concludeer ik dat er wel animo is, maar dat de opkomst niet denderend zal zijn, ook niet in Zwolle of Lelystad. (Correct me if i'm Wrong) Mij lijkt het dan vestandig om een meeting te organiseren aan de A7 bij/tussen Heerenveen en/of Groningen.

De opkomst is dan niet zo denderend, inderdaad, maar het geeft wel de mensen in GR, FR, DR enz, de kans om elkaar te leren kennen en wijsheden uit te wisselen. Waar het velen ook om te doen is... Zie Technisch.

Gezien het nu vakantie is voor velen is het waarschijnlijk ook verstandig de meeting pas in september te organiseren, dan bestaat er eenkans op een grotere opkomst. Omdat velen student zijn, en al hun vrije uurtjes besteden aan bijbaantjes, lijkt mij zondag middag de beste tijd, zeg rond 15.00 uur.

Mijn voorstel: Zondag 5 September om 15:00 uur bij de carpoolplaats naast de mcDonalds.

Laat maar weten of er interesse is!!!!!!

MVG, Ruud

PS: in lelystad is FAF, was da????
Dikke AX met 2 ton voldoet priiima!!

U staat in de file en wordt rechts ingehaald door een lifter, mag dat???

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

ruud wrote:Hey hallo,

Sorry jongens en meisjes, ben een tijd niet op het forum geweest omdat ik verhuisd ben. krijg pas midden Augustus weer een verbinding thuis, zit nu bij mijn ouders (tik, tik, tik...)

Over de meeting in het noorden is nog niks concreets vastgesteld, begrijp ik. Ook concludeer ik dat er wel animo is, maar dat de opkomst niet denderend zal zijn, ook niet in Zwolle of Lelystad. (Correct me if i'm Wrong) Mij lijkt het dan vestandig om een meeting te organiseren aan de A7 bij/tussen Heerenveen en/of Groningen.

De opkomst is dan niet zo denderend, inderdaad, maar het geeft wel de mensen in GR, FR, DR enz, de kans om elkaar te leren kennen en wijsheden uit te wisselen. Waar het velen ook om te doen is... Zie Technisch.

Gezien het nu vakantie is voor velen is het waarschijnlijk ook verstandig de meeting pas in september te organiseren, dan bestaat er eenkans op een grotere opkomst. Omdat velen student zijn, en al hun vrije uurtjes besteden aan bijbaantjes, lijkt mij zondag middag de beste tijd, zeg rond 15.00 uur.

Mijn voorstel: Zondag 5 September om 15:00 uur bij de carpoolplaats naast de mcDonalds.

Laat maar weten of er interesse is!!!!!!

MVG, Ruud

PS: in lelystad is FAF, was da????

Hoi Ruud,

verwacht niet te veel mensen 26 en 27 September is het Full Speed Zwolle, met een camping in de buurt van Hoogeveen. En dat belooft een groots feestje te worden

FAF = Franse autosport Festival
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

is dat niet gelijk aan een meeting in het noorden?

hoogeveen ligt redelijk noordelijk :roll:
Image

citrofreak
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by citrofreak »

YES een meeting int noorden. dat klinkt goed, dan ben ik van de partij. zeker weten. in zweeloo zit wel een carpoolplek. :lol: :lol: :lol: :lol:
ImageImage

KMvrtr
AX Master
AX Master

Post by KMvrtr »

Hmmm, begin september komt voor mij slecht uit. Jammer, had het wel leuk gevonden om even die kant op te rijden.

Anyway, veel plezier op de meeting!

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master

Post by CitroënAXDriver »

Jaja, 26 en 27 september is het weer HEEL ERRUG feest in de buurt van Hoogeveen (Zuidwolde)
Duz komt ALLEN dan maar :!: Camping wordt nog geregeld...
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

Locked