
je brandblusser, zit die daar nou handig? en blijft hij zitten als je opsekop gaat liggen denk je?
Moderator: webmasters
Denk dat die verf er niet lang op blijft zitten, aangezien het witte nu al aardig verkleurd is door de hitteq01z wrote:toulouse's voor straat.. rallyes in een moeilijke kleur spuiten en semi's opleggen
je brandblusser, zit die daar nou handig? en blijft hij zitten als je opsekop gaat liggen denk je?
Ik ben nog steeds van mening dat die steelies er niet voor niks zijn onder gezet bij een homologatie auto als de 1.3 rallye. Daar is echt wel over nagedacht denk ik welke velgen het beste koelde, het lichtst waren etc etc. Waarom zou je anders met een slechte velg je auto homologeren en dan dus ook met een slechte velg competitie moeten doenHappytree wrote:Steelies voor op het circuit indd zijn lichter al verwacht ik dat de toulouses misschien wat meer koeling geven, al bij al is dit theorie waar ik denk ik weinig van zal merken.
Waar heb je die brandblusser gehaald? zit er toch ook maar even aan te denken om er eentje in te leggen.
Grote kans dat het de steelies dus wordenBrowny wrote:nooit problemen gehad met de steelies op het circuit. Remmen worden goed gebruikt maar hebben geen last van overhitting.
Zal denk ik erg lastig worden, de auto is namelijk niet meer echt op orginele hoogteMastenhose wrote:Jeetje, wat een verhaal!
Komt helaas wel vaker voor, van die rijplaten die niet liggen zoals ze horen...
Hopelijk valt de schade mee en hou je nog een leuk extraatje over aan 't verzekeringsgeld...
Haha ssst janBossie wrote:Au, daar wordt je niet vrolijk vanMaar wat moet jij met een vrouwenverzekering???
Succes met het herstel, hopelijk loop je tegen een paar leuk geprijsde onderdelen aan.
Keert je verzekering dan niet uit? Of bedoel je dat de schade niet mee zal vallen vanwege de verlaging?!TTF wrote:Zal denk ik erg lastig worden, de auto is namelijk niet meer echt op orginele hoogteMastenhose wrote:Jeetje, wat een verhaal!
Komt helaas wel vaker voor, van die rijplaten die niet liggen zoals ze horen...
Hopelijk valt de schade mee en hou je nog een leuk extraatje over aan 't verzekeringsgeld...![]()
Ik denk dat ze moeilijk gaan doen om het feit dat de auto verlaagd is, maar goed ga het wel proberen, heb met opzet foto's gemaakt van de oprijplatenMastenhose wrote:Keert je verzekering dan niet uit? Of bedoel je dat de schade niet mee zal vallen vanwege de verlaging?!TTF wrote:Zal denk ik erg lastig worden, de auto is namelijk niet meer echt op orginele hoogteMastenhose wrote:Jeetje, wat een verhaal!
Komt helaas wel vaker voor, van die rijplaten die niet liggen zoals ze horen...
Hopelijk valt de schade mee en hou je nog een leuk extraatje over aan 't verzekeringsgeld...![]()
Geldt het parkeren op eigen risico niet bij schades veroorzaakt door anderen? Een parkeerplaats moet volgens mij wel op een normale manier toegankelijk zijn? (OK, met jouw Variant is dan weer een ander verhaal, maargoed)TTF wrote:Ik denk dat ze moeilijk gaan doen om het feit dat de auto verlaagd is, maar goed ga het wel proberen, heb met opzet foto's gemaakt van de oprijplaten
Het parkeerterrein was ook nog eens op eigen risico.. maar wel 10 euro parkeergeld vragen
Idd, maar goed dan moet de auto weer officeel getaxeerd worden, wat weer een tijdje duurt en de nodige kosten met zich mee brengt en dus zou betekenen dat ik niks aan de auto kan doen en ik eigenlijks de auto toch wel elke dag nodig heb.Mastenhose wrote:Geldt het parkeren op eigen risico niet bij schades veroorzaakt door anderen? Een parkeerplaats moet volgens mij wel op een normale manier toegankelijk zijn? (OK, met jouw Variant is dan weer een ander verhaal, maargoed)TTF wrote:Ik denk dat ze moeilijk gaan doen om het feit dat de auto verlaagd is, maar goed ga het wel proberen, heb met opzet foto's gemaakt van de oprijplaten
Het parkeerterrein was ook nog eens op eigen risico.. maar wel 10 euro parkeergeld vragen
Zou altijd een poging wagen bij je verzekering, vaak laten ze een schadebedrijf de schade beoordelen en komt er verder niemand van de verzekering zelf aan te pas, kleine kans dat er dan doorkomt dat de auto zo extreem verlaagd is?
TTF wrote:Nou de auto is weer thuis, gelukkig zonder schade van de berger![]()
Maar thuis de schade bekeken en daar werd ik nou dus niet vrolijk van![]()
Tank is ingedrukt en hangt los en de einddemper, plus carter is zo beschadigd dat ik de stop er niet meer uit krijg