Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
zojuist het revisiebedrijf aan de lijn gehad over de drijfstanglagers...
de beste man heeft geen vertrouwen in alleen andere lagers steken, gezien de slijtage van de lagers die ik m heb afgegeven.. ik moet nu dus langs met mn krukas en drijfstang om te gaan controleren of dat nog te redden valt
1 ding is voor mij duidelijk;
ik ga mijn inschrijving malmedy intrekken en een vervanger zoeken..
de beste man heeft geen vertrouwen in alleen andere lagers steken, gezien de slijtage van de lagers die ik m heb afgegeven.. ik moet nu dus langs met mn krukas en drijfstang om te gaan controleren of dat nog te redden valt
1 ding is voor mij duidelijk;
ik ga mijn inschrijving malmedy intrekken en een vervanger zoeken..
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
Duiven zijn niet alleen klotebeesten, babyduifjes zijn ook nog eens lelijk!Johannus wrote:heeft ie erop gepoept? of is het ergerq01z wrote:stomme duif schreef net even mn motorkap af
Wel balen natuurlijk Duiven zijn ook wel K**tebeesten
Hopelijk valt de schade aan je kap mee Marc, anders heb ik nog wel een kappie voor je?!
EDIT:
Voor degenen die niet weten hoe een babyduifje eruitziet:
Dus, écht lelijk!!!
Last edited by Mastenhose on SunAug15, 2010 10:56:16 PM, edited 1 time in total.
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
er is volgens mij een soort hekserij aan de hand.... alle ax motorkappen die in die kleur zijn, zijn nu kapot....q01z wrote:nah de kap zit/kan nog wel gewoon goed dicht.. maar zal dr morgen wel ff een foto van maken..
wel jammer, de kap was schadeloos op wat steenslag na..
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
Ik denk dat hij die 170 euro wel aan iets anders wil besteden.......citrofenwick wrote:bah, het zit je ook allemaal niet mee hé : (
En wat Denny zegt klopt. Met een GT kan je je ook prima amuseren op malmedy. Daar heb je vooral koppel nodig. Toon eens dat je kan rijden en zit die 1.6jes maar lekker achterna.
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Ging er eigenlijk van uit dat je die krukas sowieso wel ging laten nameten/bekijken gezien de schade aan de lagers...
Luistert toch allemaal wel heel erg nauw tenslotte.
Succes met het opbouwen van een geheel nieuw blok!
Luistert toch allemaal wel heel erg nauw tenslotte.
Succes met het opbouwen van een geheel nieuw blok!
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
probleem is meer, als ik de GT circuit klaar wil hebben...
-andere schokdempers
-fussee rechtsvoor
-wiellager rechtsvoor
-voor banden zijn niet geschikt (op)
-remmerij voor/achter vervangen
niet alles zal VOOR het circuitrijden moeten gebeuren, maar iig wel daarna.. en daar, ga ik gewon niet aan beginnen..
de wegligging is best goed en hij is ook zeker niet traag, maar ik rij m gewon aan gort als ik daar ga rijden zoals hij nu is
-andere schokdempers
-fussee rechtsvoor
-wiellager rechtsvoor
-voor banden zijn niet geschikt (op)
-remmerij voor/achter vervangen
niet alles zal VOOR het circuitrijden moeten gebeuren, maar iig wel daarna.. en daar, ga ik gewon niet aan beginnen..
de wegligging is best goed en hij is ook zeker niet traag, maar ik rij m gewon aan gort als ik daar ga rijden zoals hij nu is