Denny Lambrechts (AX SPORT '87)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

:fluffle:

arme Denny..

heb jij je Yaris ook al besteld?
Image

jb
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 724
Joined: ThuApr09, 2009 3:46:33 PM
Location: zuidschote (belgie)

Post by jb »

Bossie wrote:
jb wrote:
Bossie wrote:Begin jij nu ook al :? Wat is dat toch met die Webergezinden? Succes met het goed laten lopen. Hoop dat we de Weber-kliniek niet hoeven te openen.
wat voor rare uitspraak is dit?
is toch normaal dat er webers op zijn sport zit? :evil:
Hier is niets raar aan, het is nl. nr 2 die niet wil lopen zoals het moet en dat is mooi kl*te.
ow had niet goed gelezen :oops:

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

jb wrote:
Bossie wrote:
jb wrote:
Bossie wrote:Begin jij nu ook al :? Wat is dat toch met die Webergezinden? Succes met het goed laten lopen. Hoop dat we de Weber-kliniek niet hoeven te openen.
wat voor rare uitspraak is dit?
is toch normaal dat er webers op zijn sport zit? :evil:
Hier is niets raar aan, het is nl. nr 2 die niet wil lopen zoals het moet en dat is mooi kl*te.
ow had niet goed gelezen :oops:
:fluffle
Image Image Image

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Mastenhose wrote:
DuFF wrote:
Bossie wrote:Begin jij nu ook al :? Wat is dat toch met die Webergezinden? Succes met het goed laten lopen. Hoop dat we de Weber-kliniek niet hoeven te openen.
met natuurlijk toepasselijke muziek in de kliniek !

http://www.youtube.com/watch?v=eElTbQ8jNFw
Als dat 't geluid van een AX op Webers zou zijn, dan zou dat 't eerste zijn wat er bij mij af zou gaan!!! :evil:
:lol: Helemaal mee eens, doe mij (voorlopig) maar gewoon injectie :-P
Image

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

jb wrote:
Bossie wrote:Begin jij nu ook al :? Wat is dat toch met die Webergezinden? Succes met het goed laten lopen. Hoop dat we de Weber-kliniek niet hoeven te openen.
wat voor rare uitspraak is dit?
is toch normaal dat er webers op zijn sport zit? :evil:
Solexen kan natuurlijk ook nog :)

Wel wazig dat ie niet goed loopt. Niet stiekem een slangetje los of verkeerd aangesloten?
AX GTI '91

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

nee geen verkeerde slangetjes aangesloten ;). Ik denk dat de carbs niet meer synchroon staan. Deze week zelf even een manometer in elkaar knutselen om ze gelijk te zetten. Hoop echt dat het niks anders is. Onderblok en overige randapparatuur heeft nl al 700 euro gekost aan nieuwe onderdelen en ik wil er echt minimaal een jaar mee rijden voordat ik ga 1600cc en.
Ik baal echt heeeeeeeeel erg.

Heeft er iemand nog ergens een standaard einddemper liggen?

Wel is trouwens de ex Job auto de deur uit gegaan. Momenteel in het bezit van het vriendinnetje van mijn broertje en is niet rood meer maar mat zwart. Voor wie twijfeld een echte aanrader. zal nog wel eens fotos posten ervan.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

Pgoddijn wrote::lol: Helemaal mee eens, doe mij (voorlopig) maar gewoon injectie :-P
ik moet zeggen dat ik mijn electra soms ook wel kan schieten... hoezo, 3000 toeren, je staat stil verdorie!

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

ik heb nog wel een GTI demper die je ff kan lenen, heb ik van Vincent....
Image

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

woensdag avond thuis ? als ik hem voor de keuring mag lenen vind ik het geweldig.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

denny wrote:woensdag avond thuis ? als ik hem voor de keuring mag lenen vind ik het geweldig.
ik zorg wel thuis te zijn :)

komt goed, als ik m maar weer terug krijg :twisted:
Image

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

wat eten we :P
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

ik denk dat ik het probleem gevonden heb. 2 graden verkeerd getimed.
nu hopen op geen schade die daarvanuit komt.

vanavond weer verder.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

ik ben benieuwd Denny :)
mooi dat je in ieder geval wat gevonden hebt...
Image

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

hij loopt stationair :dance

nu nog even iets doen aan het feit dat hij geen koelwater lust en er alles uit gooit. hoop dat een nieuwe dop hier de truc gaat doen.

verder hoop ik dat het gezoem wat ik hoor de nieuwe waterpomp en spanrol zijn en geen lagers.

al met al nog geen 100 % goed gevoel er bij.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Image
Image Image Image

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

water wordt wel rondgepompt? nieuwe waterpomp die z'n werk niet goed doet kan ook beide dingen verklaren.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

water wordt goed rondgepompt. probleem lijkt ineens opgelost.

gister alles perfect afgesteld. alles nog een keer nagelopen, kleplift bleek nog een halve mm af te wijken. bijgesteld

stationair gedraait. mooi 1100 toeren. bijna half uur. geen problemen.
beetje rond gereden tussen de garages. Daarna dacht ik hoppa even overige versnellingen testen. rijd de straat op sla af naar de rondweg. naar zijn 2 en ..... niks eigenlijk. Auto niet vooruit te krijgen. Wilt geen toeren maken, slaat af en is niet meer te verplaatsen. grrrrrrrrrrr

terug geduwd naar garage, nog meer grrrrrrrrrrr. starten en lopen. tussen de garages op en neer gereden geen probleem. :wall . ben maar niet meer de straat opgereden. Ga ontstekingsmodule nog vervangen en dan maar op goed geluk.


hier een filmpje van het lopende blokje.

http://www.youtube.com/watch?v=PLtXxu5dBMI

hier trouwens nog een paar foto's van de ex job GT. sinds die naar mijn broertje en zijn vriendin is gegaan is dit het resultaat.

Image
Image
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Is dat zo'n matte plakmat? Ziet er best geil uit, alleen moeten de knippergaten worden gevuld en de auto omlaag (staat echt veel te hoog)!

Maareh, DAMN! Heb blijft problemen met die carbjes! Al duidelijk of het de ontstekingsmodule is? Of is het echt schelden nu?
Image

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

matte plakmat :P nee dit is gewoon motip uit een spuitbusje ;).
verdunde oplossing eroverheen gooien met wassen en je kn hem een andere kleur maken. hahaha. Mat zwart is toch wel mooi zo. Marc aan jouw de vraag of jij die sticker die je er destijds op had gemaakt ook in het roze kunt maken en wat de kosten zijn.


verder ga ik wat nieuwe uitgangspunten proberen in de ontsteking.

Vroeger liep hij goed met 32 graden voorontsteking. ik ga dat proberen terug te brengen naar 18 graden met een 1200 toeren stationair. Dan begint hij iig ook wat minder snel te pingelen. Van het weekend ook mijn zelfgemaakte manometer maar eens uitproberen. Ben benieuwd.

waarom andere ontstekingstiming.
Heb her en der wat gebeld en 32 graden wordt als erg veel gezien.

hieronder als soort van gouden regel kreeg ik dit mee. ik denk ik zal het eens delen.

nokkenas - voorontsteking - stationair snelheid
graden

270 - 8-12 - 600-800
280 - 10-14 - 800-1000
290 - 12-16 - 1000-1200
300 - 14-18 - 1200-1400
310+ - 16-20 - 1300-1500
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

denny zet dat tabelletje ook gelijk ff in technisch!


en over die striping... dat ken :P maar op mat plakt eigenlijk niets
Image

Post Reply