Meeting Sint Oedenrode
Moderators: Browny, webmasters
Meeting Sint Oedenrode
Hoi hoi,
Ik ben dus vandaag op de meeting geweest maar vindt het echt schandalig van de axclub hoor. 2 leden !!!!!!!!!!!!!!!! Dit had toch wel wat meer kunnen zijn. Het was echt superweer. Leuke jaarmarkt en veel mensen. Het was in ieder geval weer gezellig.
Ik ben dus vandaag op de meeting geweest maar vindt het echt schandalig van de axclub hoor. 2 leden !!!!!!!!!!!!!!!! Dit had toch wel wat meer kunnen zijn. Het was echt superweer. Leuke jaarmarkt en veel mensen. Het was in ieder geval weer gezellig.
Mzzls Jeroen
www.axtreme.photosite.com
- Full RVS spaghettispruitstuk
- GTI CUP chip
- Brock b2 velgen
- Carzone special voorbumper
- Dtm onderlip achter
- GTI CUP chip
- Brock b2 velgen
- Dtm onderlip achter
Was idd een hele trieste opkomst!
Ik ben zelf nog wel ff geweest maar kreeg mijn ax niet meer voorbij alle marktkramen van de jaarmarkt!
Gelukkig heb ik wel wat fotos kunnen schieten maar ik heb geen webspace dus wordt moeilijk denk ik...
Stond leuk spul van die belgen
ax powah
/edit Joost (niet echt gepast)
Ik ben zelf nog wel ff geweest maar kreeg mijn ax niet meer voorbij alle marktkramen van de jaarmarkt!
Gelukkig heb ik wel wat fotos kunnen schieten maar ik heb geen webspace dus wordt moeilijk denk ik...
Stond leuk spul van die belgen
ax powah
/edit Joost (niet echt gepast)
Mzzls Geert
Wie niet snel is.......is laag!!
i know, hij is inderdaad niet goed gespoten, maar ik heb heel de week doorgewerkt om mijn koffer en moterkap af te krijgen, ze zijn gespoten met een spuitbusn heel vlug gedaan maar in september/oktober wordt heel de wagen opnieuw gespoten zoals het moet zijn, dan zijn mijn moterkap en koffer helemaal in orde!
het is een ax saxo van 92 een 1.0tge
die cup is afkomstig van een een golfII gti 16v
ik heb hem zelf ingekort en terug aan elkaar gezet zodat hij zou passen, hij was te breed
greetings
hier zijn enkele pics
http://groups.msn.com/citvicious/sintoedenrode.msnw
die cup is afkomstig van een een golfII gti 16v
ik heb hem zelf ingekort en terug aan elkaar gezet zodat hij zou passen, hij was te breed
greetings
hier zijn enkele pics
http://groups.msn.com/citvicious/sintoedenrode.msnw
AX_POWAH wrote:Stond leuk spul van die belgen alleen hun AX was heel slecht gespoten!
AX powah
Schaam jij je niet een beetje?? Hebben wij zoiets gepost als we de staat zagen van jouw AX te Speed!! Neen, omdat we weten dat ook jij aan je wagen bezig bent! Dus geef AX men ook de tijd om hem te laten spuiten!
Greetz,
Bientje
[/b]
Cit Vicious , de prettig gestoorde Belgische Tuningclub.
www.cit-vicious.tk
www.cit-vicious.tk
Bientje wrote:AX_POWAH wrote:Stond leuk spul van die belgen alleen hun AX was heel slecht gespoten!
AX powah
Schaam jij je niet een beetje?? Hebben wij zoiets gepost als we de staat zagen van jouw AX te Speed!! Neen, omdat we weten dat ook jij aan je wagen bezig bent! Dus geef AX men ook de tijd om hem te laten spuiten!
Greetz,
Bientje
[/b]
AU...
Maar gelijk heb je...
Ja sorry hoor , ook al gaat het hier niet om mijn wagen , dit vond ik getuigen van WEINIG respect!
Heb ik gelezen dat het werd opgelost, dank je wel!
Verder hebben we ons uitstekend vermaakt, op enkele uitzonderingen na ( gasten die niet met hun tengels van de wagens af konden blijven ) maar we kijken al uit naar het volgende evenement!
greetz,
Bientje
Verder hebben we ons uitstekend vermaakt, op enkele uitzonderingen na ( gasten die niet met hun tengels van de wagens af konden blijven ) maar we kijken al uit naar het volgende evenement!
greetz,
Bientje
www.cit-vicious.tk
www.cit-vicious.tk
ik vond het ook leuk! en jullie heb echt mooie wagens! irritant dat er dan mensen zijn die toch aan de autos zitten , terwijl het er duidelijk op stond (toch?!)
nog 2 weken en dan heb ik vakantie kan ik eindelijk iets aan de "belabberde" staat van de buitenkant gaan doen
fijn dat t weer is opgelost!
ax powah!
ps dat SYMPATHY 4 is echt een heel goed initiatief! ik had er ook een foto van gemaakt!
ax powah
nog 2 weken en dan heb ik vakantie kan ik eindelijk iets aan de "belabberde" staat van de buitenkant gaan doen
fijn dat t weer is opgelost!
ax powah!
ps dat SYMPATHY 4 is echt een heel goed initiatief! ik had er ook een foto van gemaakt!
ax powah
Mzzls Geert
Ja, bedankt voor alle pics en die Sympathy 4 is er gekomen voor zij die g??n CIT hebben, maar toch bij ons willen horen.
Fijn verlof!
greetz,
Bientje
Fijn verlof!
greetz,
Bientje
www.cit-vicious.tk
www.cit-vicious.tk
-
- Moderator
Bientje wrote:Ja sorry hoor , ook al gaat het hier niet om mijn wagen , dit vond ik getuigen van WEINIG respect!
greetz,
Bientje
you are damn right
jmmr dat ik er niet kon zijn, ik had er graag willen zijn maar eerdere afspraken gaan voor, De autoos van Dalfsen waren ook VET
helaas geen volgende keer had ik begrepen in sint oedenrode, maasr zeker tot binnenkort
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
Of wel,
Van Boxmeer gaat namelijk verhuizen en in April komend jaar heeft hij waarschijnlijk de opening. Hij wilde er een mooi spectakel van maken en ons dus weer allemaal uitnodigen. Klinkt leuk toch
Van Boxmeer gaat namelijk verhuizen en in April komend jaar heeft hij waarschijnlijk de opening. Hij wilde er een mooi spectakel van maken en ons dus weer allemaal uitnodigen. Klinkt leuk toch
Mzzls Jeroen
- GTI CUP chip
- Brock b2 velgen
- Dtm onderlip achter
- GTI CUP chip
- Brock b2 velgen