@Bossie:
Heb jij daar ervaring mee dan? Heb hier nog wat witte tuinstoelen die een soort van kunststof-oxidatie hebben. Zwarte plekken die lijken op vuil maar niet afgeven...
Ik heb ooit tuinmeubelreiniger gebruikt voor kunstof op de auto, maar dat is al een aardige tijd geleden. Volgens mij werkte dat wel aardig. Op tuinmeubelen heb ik het nooit geprobeerd, wij hebben niet van die witte kunstof tuinmeubelen.
Maar ik zou zeggen, haal gewoon een fles van dat spul van HG en probeer het, kost je de kop niet. Je kunt natuurlijk ook de Dasty van de Wibra proberen, dat is ook super spul.
degene wrote:Alleen is Marco wel de enige die kan claimen dat hij geld verdiend onder het reageren. Zeg ik dat juist?
Wás ´t maar zo! Nee, op m´n werk kom ik, m.u.v. een hele enkele keer in een pauze, niet toe aan internet voor privégebruik...
Bossie wrote:Om witte skirtdelen en bumpers schoon te maken zou je eens tuinmeubelreiniger moeten proberen.
Ik zat ook nog te denken aan wasmiddel, op vakantie eens een witte tuintafel die groen was van de alg etc. glanzend wit gekregen... Weet alleen niet hoe duurzaam dit is...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
Tja, dit zit er dus echt IN, enige manier tot dusver is een laagje eraf krabben met een scheermes. Ander plastic dan van de skirts, maar skirts zitten niet zo lekker .
@Mastenhose:
Geen telefoon met internet? Of geen bereik op het toilet?
Bossie wrote:Om witte skirtdelen en bumpers schoon te maken zou je eens tuinmeubelreiniger moeten proberen.
Wat voor mijn witte achterbumper afgelopen winter erg goed bleek te werken toen deze nog ongemonteerd in de voortuin lag bleek ijs te zijn... in het randje bleef water staan wat was bevroren, dit er vanaf gehaald en het vuil bleef mooi aan het ijs zitten waardoor ik nu een aantal witte plaatsen heb terwijl de rest van de bumper een beetje gelig is met vuil in de groeven.
Dus mocht er iemand een vriescel weten houdt ik mij aanbevolen.
Dat spulletje van HG (ooit eens van Rogier gehad) werkt trouwens ook wel goed.
kan je er niet gewoon wat bleek erover gooien? Alles wat ik wit wil krijgen, gooi ik in de bleek. werkt prima!
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
v.andriessen wrote:kan je er niet gewoon wat bleek erover gooien? Alles wat ik wit wil krijgen, gooi ik in de bleek. werkt prima!
Dat is te zien aan je haar
Ik zal eens via de AH lopen voor een flesje bleek, wellicht dat het hier ook bij werkt, heb geen zin om 4 stoelen met allerlei curven uit te gaan krabben...
Mastenhose wrote:Gamma heeft ook gekookte lijnzaadolie, staat in ´t schap bij de terpentine, thinner, etc...
Correctie.... gekookte Lijnolie. Hebben ze bij de gamma!
v.andriessen wrote:kan je er niet gewoon wat bleek erover gooien? Alles wat ik wit wil krijgen, gooi ik in de bleek. werkt prima!
Dat is te zien aan je haar
welke haar??
Gekookte lijnzaadolie? Waar heb je dat vandaan, of lees ik er overheen? Valt niet mee met al dat gespam in je wie is wie
thanks Ronald! Maar zoals je nu al wel hebt kunnen lezen is het gewoon bij de gamma te krijgen. Formido en Praxis zullen het ongetwijfeld ook hebben.
Bij de gamma heet het gekookt Lijnolie (voor het impregneren van houten balken)
Joost wrote:lol de vogelpoep gewoon laten zitten... ja mooi gepoetst vincent!
ik vond het zelf ook erg grappig!!