Ik was vandaag lekker een uurtje muziek aan het luisteren in het zonnetje met de motor af. Wilde ik later even wat boodschappen doen, accu leeg... Dankzij een vriendelijke buur toch mn auto met startkabels kunnen starten en hij doet het weer als vanouds...
Alleen.... DIT MAG NOOIT MEER GEBEUREN!!! (Najaa, liever niet meer zegmaar )
Weet iemand misschien hoe ik een accu-metertje kan maken/aansluiten, om voortaan mn spanning in de gaten te kunnen houden tijdens dit soort bezigheden?
Zo, meteen maar bestellen... Gewoon tegen de accupolen aandrukken ter controle, als ie warm is ook even doen, wil nog wel eens andere waarden aangeven (bij mij 13v na een nachtje afkoelen, einde van een wat kortere rit op 12,2 en na een lange rit rond de 11). Tja, komt binnenkort verandering in
En anders inbouwen op geschakeld contact zoals MNM al zei, mag je een mooi plaatsje bedenken
als ik toen al op ebay actief was, had ik die genomen Michel ! ik heb nu dezelfde als Els, en die werkt ook als een trein ,en heeft een kabeltje, maar als je dat niet nodig hebt, is die enkele plug natuurlijk al perfect, en 6 euro is geen geld.
denk dat een ampere meter meer zin heeft. Voltage van een accu waar niet meer op gestart kan worden is over het algemeen ook nog wel 12-14V namelijk. Je accu moet dus wel heel erg leeg gaan worden om geen 12-14V meer aan te geven.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.