Wazig, foto 1 zag ik het, foto 2 geen verschil (gezichtsbedrog misschien?) en bij de uitsnede is het voor mij wel z/w... Misschien moet je het eens proberen met een auto die we niet kennen? Zelfde soort striping. Want jouw auto zit waarschijnlijk in ons hoofd met de stripingkleuren .
Ok, origineel in Photoshop gepakt, Grayscale (dus kleurinfo gedumpt) en geen verschil... Ingezoomed, dan zie ik geen kleur, uitgezoomd en ik zie weer wel kleur.
Pgoddijn wrote:Ok, origineel in Photoshop gepakt, Grayscale (dus kleurinfo gedumpt) en geen verschil... Ingezoomed, dan zie ik geen kleur, uitgezoomd en ik zie weer wel kleur.
Conclusie: Mind****
Zo zie je maar weer er gebeuren rare dingen in ons bolletje
lijnzaadolie zeg je hè....... hmmmm ziet er errug nice uit!!!!
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Tijmen wrote:Ziet er goed uit Michel! Dit was dus de beste uit de test?
Voor alsnog houdt het wel het langste vol... De Valma PlasticShine begint op de bumperbalk in de achtertuin al moeilijk te doen, de lijnzaadolie houdt nog steeds stand. (en bedankt voor de tip om het topic morgen te updaten )
Voor alsnog houdt het wel het langste vol... De Valma PlasticShine begint op de bumperbalk in de achtertuin al moeilijk te doen, de lijnzaadolie houdt nog steeds stand. (en bedankt voor de tip om het topic morgen te updaten )
waar haal je lijnzaadolie? Bij een tuincentrum?
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
waar haal je lijnzaadolie? Bij een tuincentrum?
Bij de doe-het-zelf zaak, in ons geval de Formido. Stond bij de Formido in hetzelfde schap als waar ook de terpentine en wasbenzine te vinden is.
En doe maar 's een update van de proefopstelling. Ben benieuwd.
De verfbrander-methode op de bumpers van de CX houdt het na exact twee maanden nog prima vol.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage