heb net een saxo as onder mijn gti geschroeft maar ik heb het idee dat hij er scheef onder zit, want links kan ik mijn hand tussen de wielkast en het wiel stoppen en rechts niet.
kun je een achteras nog een beetje stellen of gaat dat totaal niet?
anders zou de kas zelf krom zijn ofzo, de as is recht in iedergeval.
achteras stellen?
Moderators: denny, vtspower, webmasters
nou het zit zo, ik had die gti gekocht van johan nolte.
hij had die ax alleen gekocht voor de achteras met schijven en hij heeft er een gti achteras terug onder gezet en in de verkoop gezet.
toen ik ging kijken voor die auto had hij links achter het reserve wiel eronder zitten omdat die band lek was.
verder niet echt op gelet, maar toen ik hem thuis in de brug had hangen zag ik ineens dat dat wiel wel heel dicht tegen de wielkast aanzat en scheef stond...
bleek dus dat die astap krom was
daarom zat waarschijnlijk dat reservewiel erop want de 15" velg paste er niet meer op..
heb dus aan de rechterkant niet meer gekeken hoe hij daar zat maar heb er gelijk een saxo as onder gestoken.
hij had die ax alleen gekocht voor de achteras met schijven en hij heeft er een gti achteras terug onder gezet en in de verkoop gezet.
toen ik ging kijken voor die auto had hij links achter het reserve wiel eronder zitten omdat die band lek was.
verder niet echt op gelet, maar toen ik hem thuis in de brug had hangen zag ik ineens dat dat wiel wel heel dicht tegen de wielkast aanzat en scheef stond...
bleek dus dat die astap krom was

heb dus aan de rechterkant niet meer gekeken hoe hij daar zat maar heb er gelijk een saxo as onder gestoken.