Eindelijk foto's, dus meteen aangemeld en nu de Wie is Wie.
Ik rij nu een 8 maanden met mijn AX 1.4i GT Chic rond en heb er zo'n 20.000 km mee gereden.
Ik gebruik de AX dagelijks om naar m'n werk te rijden en zo goed als elk weekeinde naar friesland.
Zelf werk ik fulltime in Zwijndrecht en daarnaast nog bezig met het afronden van mijn HBO. Daarvoor heb ik MTS Autoverkoop gedaan, dus er zou wel iets van technische kennis aanwezig moeten zijn (wist ik nog maar waar! geintje )
Ik heb eigenlijk twee hobby's;
- Aan mijn auto prutsen en aan mijn zeilboot prutsen. Die laatste heeft nu even voorrang, want ben haar aan het restaureren.
Ik heb overigens iets met niet nieuwe apparaten. Uit de doos halen en meteen werken is niet leuk! Uit elkaar schroeven en naar eigen inzicht weer in elkaar wel! Lang leve de "NietPlugAndPlay"
De AX is nog zo goed als standaard, op velgen en demper na. Ik ben nu eerst met mijn audio bezig ( behuizingen voor 16cm compo voorin afmaken en voedings kabels opnieuw trekken, dan is het klaar, voorlopig... ) Zit al een RadioCd, 5-kanaals versterker, 12"subwoofer, 13cm op originele plaats en zelfgemaakte hoedenplank met 6x9 speakers in.
Wat ik nog wil doen is;
- Verlichting van Mk2 AX ( knippers en achterlichten )
- Binnenverlichting groen maken.
- Onderstel ( Nog beter door de bocht en geen achterwielen die wielkasten raken )
En als dat af is en het is nog geen winter, onder de motorkap grote schoonmaak houden.... ( je kijkt eens en je bedenkt je wat. )
Ik doe veel zelf en als ik niet weet hoe of het gereedschap niet heb (of geen zin/tijd), dan heb ik altijd nog een zeer handige buurman.
Maar goed, genoeg tekst, nu de foto's;
Dat ben ik dus!
Moet nog bekleed, zie je er niets meer van.
Dus.....
Heb eigenlijk 2 vragen;
- Waar zijn die AX Club stickers te krijgen?
- Wanneer is er weer een meeting?
Gr,
Les ( W600SV )