Rio97 wrote:
Het blokje ziet er wel uberschattig uit.
Heb je nou gewoon je AX kvs dop in je roadster gezet? Cool!
Nu je het zegt hahaha!! die heb ik inderdaad ook in mijn Smartie !
AX tuning
Weer aantal KM's verder en nog steeds heppy nice nice car, echt..
En weinig vermogen, dat merk je toch niet. Je lijkt heel snel te gaan met je reed 10 cm boven t asfalt en de motor (en achteras) 10 cm achter je rug.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Voor de liefhebber (het heeft wel 3 wielbouten...):
Ik moet mijn velgen beter poetsen:
Motortje:
Aanhangsel:
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
DuFF wrote:Ah ik zie het al, een fotografe voor een fotosessie van mijn bolide.
Zijne duffheid is altijd welkom
Losroyos: Werken en sparen, haha, dan kom je er wel
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Elsje wrote:leuk romy!
niet bij te houden haast, dat wagenpark bij jullie
kan er iets met dat dak? (deel) eraf?
dat zou deze weken wel heerlijk zijn!
Ja ja, het is een cabrio
En wagenpark... ik heb er nog maar 1 hoor...
Ook geen AX meer...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Shoeks heeft lekker KM's gemaakt, offroad gereden, pakezel gespeeld en sinds gister heeft ie besloten dat het daarmee klaar is; hij start niet meer.
Tijd voor aandacht, dus.
lieve shoeks (By Jelle):
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Hij was voordat ik naar Eindhoven ging nogal 'stuk' gegaan van ritje Duitsland, lol.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Hij was voordat ik naar Eindhoven ging nogal 'stuk' gegaan van ritje Duitsland, lol.
kwaliteittje dus
Gekocht met motorschade en nog 5000 km mee gereden he Vorige eigenaar heeft hem kapot gereden, maar duitsland was hem teveel
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Smart staat er nu eenmaal om bekend dat je tussen de 30.000 en 100.000 je blok stuk rijd...
Niet zo heel gek, omdat het verschrikkelijk kleine motortjes zijn, die enorm hard geblazen worden.
Speciale olie, 0w30 full synthetisch toch?, en nog loopt het stuk. 2 druppels te veel of te weinig loopt het ook op stuk... degelijk is anders
Terminal wrote:Smart staat er nu eenmaal om bekend dat je tussen de 30.000 en 100.000 je blok stuk rijd...
Niet zo heel gek, omdat het verschrikkelijk kleine motortjes zijn, die enorm hard geblazen worden.
Speciale olie, 0w30 full synthetisch toch?, en nog loopt het stuk. 2 druppels te veel of te weinig loopt het ook op stuk... degelijk is anders
Verder erg gaaf ding hoor!
Klopt, vriend van mij heeft er ook een motor doorheen gereden. Rustigjes warmrijden dus...maar hij mist 'm wel het is gewoon een te gekke funbak! Gaaf hoor.