Strand/zand/gras watermeeting zondag 11 juli vanaf 11 uur?!
Moderators: Browny, webmasters
nietElsje wrote: nb waar ga je/jullie voetbal kijken?

de meeting was klein, *voor mijn gevoel* kort, maar wel gezellig, leuke locatie ! en dat de volgende meeting maar wat drukker mag worden

Spreken is goud, Ductape is zilver.
joost ook hoor..
die mossel in mn oog blijft alleen niet fijn, begint toch wel lichtelijk pijn te doen en mn wenkbrauw zakt voor mn oog
misschien als het morgen erger is dat ik er nog een foto van bak
verder echt een super meeting, heel gezellig en echt lekker mooi weer.. alleen euhm, volgende keer als er een buslading meiden uitgeladen wordt, zorg dan wel dat ze 10jr ouder zijn..
die mossel in mn oog blijft alleen niet fijn, begint toch wel lichtelijk pijn te doen en mn wenkbrauw zakt voor mn oog

verder echt een super meeting, heel gezellig en echt lekker mooi weer.. alleen euhm, volgende keer als er een buslading meiden uitgeladen wordt, zorg dan wel dat ze 10jr ouder zijn..

Was wel weer een erg gezellige meeting.
Bijna jammer dat de zomer in Nederland hooguit maar een maandje of twee duurt...
Wat mij betreft kan deze locatie volgend jaar zo weer ingelast worden.
Toch wel wat verbrand vandaag.
Wel erg leuk: op de terugweg een groot deel opgereden met Martijnazu in zijn AMI8 service
Zie het gespot topic.
Bijna jammer dat de zomer in Nederland hooguit maar een maandje of twee duurt...
Wat mij betreft kan deze locatie volgend jaar zo weer ingelast worden.
Toch wel wat verbrand vandaag.
Wel erg leuk: op de terugweg een groot deel opgereden met Martijnazu in zijn AMI8 service

Zie het gespot topic.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage

-
- Beginnend AX liefhebber
-
- AX Master
zie je wel.... heb ik toch de verkeerde besteld voor jullie....q01z wrote:joost ook hoor..

Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
jij had iets wat zij niet hadden... tieten.Sjaakie wrote:Voor mij waren ze prima. Volgende keer niet te oud bestellen, dan krijg ik concurrentie vanuit de club
.

:') shit, nu zie ik die baywatch-intro weer voor me met sjaakie die rent terug van de auto naar de partytent..
Spreken is goud, Ductape is zilver.
hahahahaDuFF wrote:jij had iets wat zij niet hadden... tieten.Sjaakie wrote:Voor mij waren ze prima. Volgende keer niet te oud bestellen, dan krijg ik concurrentie vanuit de club
.
![]()
:') shit, nu zie ik die baywatch-intro weer voor me met sjaakie die rent terug van de auto naar de partytent..
hij deed nog net zn haar niet naar achter