Damn, krijg toch wel beetje tranen in me ogen van die Corvette en die mini Dat is toch zonde man! Lijkt me een typisch geval van "ik weet niet wat ik met mijn geld aan moet"
BTW: Bij nader inzien lijkt mij dat geen corvette! Het is een pontiac firebird met een corvette achterkant Dat verklaard ook de rare kleuren aan de achterkant denk ik.... Is zwaar bewerkt
wel trieste gevallen idd en hoeveel spiegelz zitten er wel niet op die ijs-kar (of wat t voorstelt..?!)?!
dit is wel enurm gaaf: de velgen benk nie kapot van maar verder echt wel enurm!! jammer dat de intercooler er voor de LOOKS opzit, verder een super vet ding!! heel appart..mooi= n 2de booskijkers zou op deze wagen niet staan, maar zaadvragende ogen wel
{img]http://www.anti-rice.com/rice10/26400_b.jpg[/img] zoek de crx op deze foto, knap werk ! zwaar brute kit!!!
master-arnie wrote:Ghehe staat leuk spul op die site:
Let vooral op die blower!!!! Die is bijna groter als het blok
dat ding zit motorisch gewoon veel werk in, een echte muscle car, voor dat ding heb ik nog wel respect, de rest is gewoon de zooi volhangen met plastic, en alles veel te ver doorvoeren.
man als dat ding zoveel koppel heeft als ik denk dattie heeft dan trekt hij m volledig uit elkaar!!
en stijgert hij volledig... bijna backflip denk ik..
man als dat ding zoveel koppel heeft als ik denk dattie heeft dan trekt hij m volledig uit elkaar!!
valt wel mee denk ik, ik heb hier nog een filmpje van een bak met 1000+ pk's onder de kap:
valt wel mee denk ik, ik heb hier nog een filmpje van een bak met 1000+ pk's onder de kap:
Rokende banden op een testbank en een camera die het geluid wel gelooft. Mooiste vind ik nog wel dat ie volgens mij 2 turbo's boven de motorkap uit heeft steken.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
HAHAHAHHA die 4 luchtfiltertjes. Hoe ontzettend nuttig :hippy2:
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.