Maargoed om de felicitaties te verduidelijken. Ik heb mijn HBO technische bedrijfskunde afgerond met het ongeloofelijke mooie cijfer van een 8. Sids 22 juni ben ik een afgestudeerde werkeloze ex-HBO-er
Groeten,
Sgurk
Last edited by Sgurk on ThuJun24, 2004 9:37:55 AM, edited 1 time in total.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Geniet ervan kerel!
Gaat niet lang duren voordat je met weemoed terugdenkt aan je studietijd. En niet al te lang daarna begin je je te realiseren hoe ongelooflijk veel vrije tijd je toen wel niet had....
Last edited by KMvrtr on ThuJun24, 2004 2:20:09 PM, edited 1 time in total.
Ik ga hard opzoek naar werk. Komende week een gesprek bij een detacheringsbureau. Mooi om wat werk ervaring op te doen. En natuurlijk vanaf maandag ook volle bak sollicitatie brieven schrijven en versturen.
ruud wrote:Hoelang heb je er over gedaan als ik vragen mag, de totale opleiding?
Ik heb voor de versnelde drie jarige opleiding gekozen en tis me ook gelukt om het in drie jaar te doen. De reguliere is 4 jaar. (op de hogescholl brabant in Tilburg tenminste (tegenwoordig Avans))
Hey sgurk gefeliciteerd man! Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat je geen werk kunt vinden... Werk zat in de techniek... Ik zit nog op school en heb al paar keer een aanbod gehad ergens te komen werken na mijn opleiding
Dan mag je blij zijn dat je niet in deICT zit zoals ik, ik zit al zowat anderhalf jaar zonder baan sinds ik afgestudeerd ben. Heb wel een jaar als chauffeur gewerkt, en zat een paar maand zonder, toen randstad afgelopen donderdag belde of ik weer zin had in een chauffeursklus als directiechauffeur, dus ben ik weer op de weg te vinden in een dikke mercedes E klasse
iig, gefeliciteerd Sgurk, en ik mag hopen dat je sneller een baan vinden kan dan mij
IceByte wrote:Dan mag je blij zijn dat je niet in deICT zit zoals ik, ik zit al zowat anderhalf jaar zonder baan sinds ik afgestudeerd ben. Heb wel een jaar als chauffeur gewerkt, en zat een paar maand zonder, toen randstad afgelopen donderdag belde of ik weer zin had in een chauffeursklus als directiechauffeur, dus ben ik weer op de weg te vinden in een dikke mercedes E klasse
iig, gefeliciteerd Sgurk, en ik mag hopen dat je sneller een baan vinden kan dan mij
blij dat ik uit de ICT ben idd!! ga nou ook de techniek in.. Directiechaufeur lijkt me best leuk trouwens! ik wil werken met zoveel mogelijk km's op de weg.. maar voor het meeste heb ik nog te weinig ervaring :(