Happytree [306 1.6 Break '00]
Moderator: webmasters
Zo vandaag samen hulp de kooi voorzien van een kleurtje, resultaat is verrasend netjes.
Verder zit er weer een spiegel op die zonder ducktape ook goed blijft zitten, remleiding getectyleerd en kabels aan de kabelboom vervangen nu nog even de bumper en skirt en hij is ook weer even klaar

Verder nog een foto van afgelopen weekend:

Verder zit er weer een spiegel op die zonder ducktape ook goed blijft zitten, remleiding getectyleerd en kabels aan de kabelboom vervangen nu nog even de bumper en skirt en hij is ook weer even klaar

Verder nog een foto van afgelopen weekend:

-
- AX Master
@ Stefan: Omdat ik nog niet weet of ik de vloer wel zwart wil hebben aangezien de auto ook niet zwart is, misschien komt er wel van dat dunne vilt op de bodem wat een beetje dempt(A)
@ Vincent: Thx hommie!
@ Joost: Rondje mee kan altijd als ik er ben! dus wie weet
@ Andries: Rolkooi is indd custom gewoon erin gelast zit daarom met verfen ook wel heel dicht tegen de auto wat het schilderen een leuk klusje maakt.
@ Raoel: Hoelang moet ik dan met deze bumper blijven rijden(heb me voorgenomen om het nog binnen 2 weken te fixen)
@ Chris: Hij smeekt op de ring naar meer vermogen.
@ Vincent: Thx hommie!

@ Joost: Rondje mee kan altijd als ik er ben! dus wie weet

@ Andries: Rolkooi is indd custom gewoon erin gelast zit daarom met verfen ook wel heel dicht tegen de auto wat het schilderen een leuk klusje maakt.
@ Raoel: Hoelang moet ik dan met deze bumper blijven rijden(heb me voorgenomen om het nog binnen 2 weken te fixen)
@ Chris: Hij smeekt op de ring naar meer vermogen.
-
- profiel verwijderd
-
- AX Master
NETTE BUMPER!!!!!Happytree wrote:Zo gister even de kleppen gesteld deze stonden op 50/30 ipv 40/20.
Verder vandaag eindelijk eens de moeite genomen!
Zoek de 2 verschillen:
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
-
- AX Master