Het zijn veren van Apex en hij gaat 35mm zakken. Valt dus wel mee. Maar ik kan dat niet zelf dus ik weet niet of iemand mij kan helpen met de veren en die torsiestangen en of iemand ook het materiaal heeft om dat te doen. Anders moet ik dat laten doen.
citro-power wrote:Het zijn veren van Apex en hij gaat 35mm zakken. Valt dus wel mee. Maar ik kan dat niet zelf dus ik weet niet of iemand mij kan helpen met de veren en die torsiestangen en of iemand ook het materiaal heeft om dat te doen. Anders moet ik dat laten doen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Ik wou net zeggen. Ik trap hem voor de helft aan de voorkant omlaag
Nou, die splitter word niks. Ik heb hem te smal gemaakt. STOM!!!!! Maar mijn zonneband zit er nnu wel op. Hopelijk blijft deze langer zitten dan de vorige.
Dikke skirts !!!!
Was die bumper ook te koop toevallig?! die past namelijk ook op een ax! Vet saxotje van de foto! wat wil je er allemaal nog aan doen eigenlijk?
Aan mijn saxo gaat nog veel gebeuren. Een veerpootbrug, demper, voor en achterbumper maar niet zo extreem als hierboven en misschien nog andere velgen.