over een paar minuten begint op de ARD (hier in HD) een leuk programma dat o.a. op licht satirische wijze het wk-voetbal bespreekt.
Heb het nu 2 gezien en was bijzonder grappig maar toch ook informatief.
Een saaie presentator, Paul Breitner (uitstekend verdediger WK74 en Bayern München) als deskundige (met vaak afwijkende eigenzinnige mening) en daarnaast een komiek die in wisselende aankleding o.a. Lothar Mattheus en Beckenbauer nadoet. Tevens een wisselende studiogast.
Voor wk-voetbal liefhebbers misschien een leuke afwisseling naast het dodelijk saaie repetitieve NOS Studio Voetbal.
Net een CD die ik uit de 306 heb geplukt in de prullenbak gemikt. ********, wat een ***herrie! Hoe krijgen die Turken het voor elkaar om naar dat Turkse gejengel te luisteren, en dan een volle 80 minuten lang!?
Daarna nog maar even ouderwets aan de Toto en nu de link van TTF aan het beluisteren. Heerlijk! Chill en toch niet afleidend als je aan het werk bent! Altijd lekker, Ambient sferen .
raoel wrote:Klinkt leuk! Maar wel net iets te laat (misschien toch eens uitzoeken hoe die HD-recorder werkt ).
Ik kijk trouwens graag voetbalwedstrijden (zeker die van Nederland) met 'alternatief' commentaar.
BBC, ITV, ARD, VRT hebben allemaal een geheel andere kijk op zo'n potje ballen dan de toch wel zwaar partijdige (beïnvloede) NOS-stem.
Tijmen wrote:Naar de ventilator van de laptop, het gekabbel van het aquarium, de fluitende vogeltjes in het bos en het geblaat van een stel heideschapen.
Ik twijfel nog of ik vis, gevogelte of schaap eet vanavond
Ik zou voor schaap gaan!
Vooral omdat het in nederland zeer ongebruikelijk is om schaap te eten (in het engels is het 'mutton' (frans dus mouton) en komt al iets vaker voor in restaurants) maar ook omdat je bijvoorbeeld een fantastische gevulde schaapsborst zou kunnen maken.
Als ultragoedkoop suddervlees is schapenek aan te raden!
Ribbetjes van schaap.... mjammie.
Tijmen wrote:Naar de ventilator van de laptop, het gekabbel van het aquarium, de fluitende vogeltjes in het bos en het geblaat van een stel heideschapen.
Ik twijfel nog of ik vis, gevogelte of schaap eet vanavond
Ik zou voor schaap gaan!
Vooral omdat het in nederland zeer ongebruikelijk is om schaap te eten (in het engels is het 'mutton' (frans dus mouton) en komt al iets vaker voor in restaurants) maar ook omdat je bijvoorbeeld een fantastische gevulde schaapsborst zou kunnen maken.
Als ultragoedkoop suddervlees is schapenek aan te raden!
Ribbetjes van schaap.... mjammie.
@Rio97: Da's zo te horen typisch blues, maar met een funky tintje. Zit in de richting van Bebop, maar toch niet eigenlijk. Zit het te luisteren en krijg het idee dat m'n muziek op repeat staat....... Where's the variety?
Zelf momenteel in een soort van vage mood: Billy Joel - She's always a woman to me. Heerlijk nummer voor in de auto.