Zijn er verschillende maten luchtfilterhuis in omloop? Wilde dat open filter eruit mikken en tijdelijk mijn oude luchtfilterhuis monteren, maar het lijkt alsof wat ik heb liggen veel te hoog is. Het membraanhuis sluit dan niet meer goed aan op het injectiehuis.
Dus ik vermoed dat ik dat luchtfilterhuis heb verwisseld en dat er dus twee of meer maten zijn. Klopt dat, of hoort dat membraanhuis gewoon een beetje scheef te zitten?
Volgens mij niet, de cover/ verbinding naar de carb of injectiehuis is alleen anders zoals duidelijk mag zijn.
Weet je zeker dat je hem goed gemonteerd hebt..?
Als het pennetje onder het luchtfilterhuis niet netjes in het rubber zit (gaat soms stroef, ff beetje WD40 o.i.d. gebruiken), dan kan 't heel goed zijn dat 't luchtfilterhuis te hoog uitkomt...
Gok erop dat je daar allang naar gekeken hebt, maar je weet 't maar nooit...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
Hmmm dan zal ik de volgende keer nog wel even kijken of het membraanhuis nóg verder erop gedrukt kan en of het luchtfilterhuis niet nóg verder naar beneden kan. Maar volgens mij had ik dat al gecheckt. (het is denk ik sowieso efficiënter qua tijd om een nieuw open luchtfilter te halen, misschien doe ik dat wel gewoon)