Als je de bougie ziet.. zo zal de binnenkant van de cilinder er ook wel uitzien.
Hij zal wel flink wat olie de cilinder in geslagen hebben om nog zoveel compressie te hebben.
Zaterdag een rondje nederland gereden met marc en opeens;
Eey... een vers blok
Motorblok gepolijst en opnieuw in de verf gezet.
Zo moet 'ie worden. Dit word de nieuwe look onder de kap
Op dit blok zitten ook allerlei leuke goodies.
Zoals een Ultra-lichte nokkenas poelie
tis echt een mooi blok stiekem, zag er al redelijk uit (alleen tijdje buiten gelegen, maar das goed voor gietijzerer blokken!)
maar zoals het nu in de lak zit, das gewoon echt goed
Ziet er allemaal goed uit!!!! Ik ben benieuwd als ie erin zit.... dan zal die 122pk wel wat meer worden..... hahaha nog sneller.... oei oei oei.....
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Mastenhose wrote:Waarom ligt er eigenlijk een 4-gaats achteras weg te rotten in je tuin?!
Hebben?
Als ik vergelijk hoeveel sneller m'n ax was toen dat 1.6 blokje er net in zat (heb vanmiddag even oude YouTube filmpjes gekeken) gaat 'ie inderdaad een berg koppel maken. Toen kon 'ie zo makkelijk bandjes oproken
Als het met dit onderblok nogsteeds niet snel genoeg is mag er alweer een andere inlaat op.
Lekker klusje Bas...!
Grappig om te zien dat je wielstand van jouw AX opgekrikt lager is als de hoogte van mijn achteras standaard als ie op de grond staat...
Vorige week heb ik je nog een PB gestuurd BTW..
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning