Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
gisteravond eindelijk de carbs eens gereviseerd.. was ik nog niet aan toe gekomen,.
ook 1 bougie moeten vervangen (dus alle 4..) die was doorgeslagen
net ff testgereden, hij rijdt wel wat vloeiender, maar tis nog steeds niet briljant.. morgen es bellen met Dynojet wanneer ze tijd hebben om mijn bankrekening te plunderen
owh verder wil hij nu wel af en toe vlammen.. is ook gefilmd, maar dat was gejanstevend.. maar tijdens het rijden, zelfde effect..
http://www.youtube.com/watch?v=6oRgOlFosnc
nog wat sfeerplaatjes...


iets met pasvorm en vloekende marcjes enzo..

mmm benzine

ook 1 bougie moeten vervangen (dus alle 4..) die was doorgeslagen

net ff testgereden, hij rijdt wel wat vloeiender, maar tis nog steeds niet briljant.. morgen es bellen met Dynojet wanneer ze tijd hebben om mijn bankrekening te plunderen

owh verder wil hij nu wel af en toe vlammen.. is ook gefilmd, maar dat was gejanstevend.. maar tijdens het rijden, zelfde effect..
http://www.youtube.com/watch?v=6oRgOlFosnc
nog wat sfeerplaatjes...


iets met pasvorm en vloekende marcjes enzo..

mmm benzine



jawel, die compressie is gemeten..CitroCin wrote:hadden we niet s al compressie gemeten?
maar omdat hij sinds frankrijk zo belabberd loopt, is dat toch 1 van de dingen die je als eerste gaat controleren..
helaas is dus mn compressiemeter 'stuk' (houdt geen druk omdat de aansluiting op de meter lekt.. *jeeej*) en kan ik nu dus niet fatsoenlijk meten, maar ik zag in iedergeval alle waarden even boven de 11bar (gas open) en 9 bar gas dicht
nu had ik dus met het demonteren van de bougies gezien dat het mengsel goed is (bougies zagen er erg netjes uit), alleen was er 1 bougie (cilinder4) doorgeslagen en dat geresulteerde dus in het tikkende geluid dat ik hoorde
tis belachelijk om het ding langzaam te noemen, dat is hij allerminst.. maar snel

net nog wel ff wezen rollen in de polder (testrijden), onderstel is echt leuk om mee te spelen, beetje leftfootbraking een bocht inremmen en overstuur als een malle


Denny zou echt zooo graag door die polder willen crossen


is dat een date ??q01z wrote:
Denny zou echt zooo graag door die polder willen crossen
ik zeg over +/- 4 weken, jij, ik dansend als een verliefd stelletje over de polderweggetjes in het zwaar romantische zeeland.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
denny wrote:is dat een date ??q01z wrote:
Denny zou echt zooo graag door die polder willen crossen
ik zeg over +/- 4 weken, jij, ik dansend als een verliefd stelletje over de polderweggetjes in het zwaar romantische zeeland.


enn als het goed is, is mijn auto dan op de bank geweest


Denny, heb jij een lijstje met ontstekingshuizen die geleverd zijn op de rallye en sport? ik kan dr in mijn boek maar 1 vinden, maar degene die van mijn Rallyekop afkwam was een andere en staat nergens in het boek


vanavond weer lekker aan de beun geweest, niet teveel.. ben eigenlijk ziek en kan dus niet echt hard werken zonder buiten adem te raken..
het idee was om de metertjes te verplaatsen van de middenconsole naar de radiolocatie;


professioneel aftekenen;

gaatje boren.. 2e gat is hier niet helemaal af, aangezien mn schroefboor in vlammen opging

stuk..

proefpassing;

en na het aanpassen van de bedrading en de finishing touch..

nu kan ik mn middenconsole aan gaan passen en daar mijn schakelpaneel gaan maken..

het idee was om de metertjes te verplaatsen van de middenconsole naar de radiolocatie;


professioneel aftekenen;

gaatje boren.. 2e gat is hier niet helemaal af, aangezien mn schroefboor in vlammen opging


stuk..

proefpassing;

en na het aanpassen van de bedrading en de finishing touch..

nu kan ik mn middenconsole aan gaan passen en daar mijn schakelpaneel gaan maken..

