Parkeerplaatsmeeting AC Nieuwegein zondag 20 juni
Moderators: Browny, webmasters
Het was leuk!
Marc heeft zijn trektouwtje gekregen, en ik mijn sticker niet...
AX-en varieerden van erg 'Frans' tot showroomstaat. Ik vond het erg leuk dat er ook een paar Tjaffers waren. Lang geleden dat ik die van dichtbij heb kunnen bewonderen.
Er was zelfs een Tjaffer 4x4 te koop!
Hoop forumleden die ik lang niet gezien had, en dat was ongetwijfeld wederzijds. Ook veel die ik nog (steeds) niet ken.
Denny's Mazda was ook erg leuk om te bekijken. Jeugdsentiment....
Wel fijn om te ontdekken dat dat ding zo mogelijk nog meer zuipt dan mijn T-5R.
De dames vonden het erg leuk. Kira durfde alleen geen sorry te zeggen nadat ze Marc een rechtse directe op (haar) ooghoogte gaf.
Maar Marc, ze heeft er erge spijt van. Echt!
Ben benieuwd naar de foto's.
Marc heeft zijn trektouwtje gekregen, en ik mijn sticker niet...
AX-en varieerden van erg 'Frans' tot showroomstaat. Ik vond het erg leuk dat er ook een paar Tjaffers waren. Lang geleden dat ik die van dichtbij heb kunnen bewonderen.
Er was zelfs een Tjaffer 4x4 te koop!
Hoop forumleden die ik lang niet gezien had, en dat was ongetwijfeld wederzijds. Ook veel die ik nog (steeds) niet ken.
Denny's Mazda was ook erg leuk om te bekijken. Jeugdsentiment....
Wel fijn om te ontdekken dat dat ding zo mogelijk nog meer zuipt dan mijn T-5R.
De dames vonden het erg leuk. Kira durfde alleen geen sorry te zeggen nadat ze Marc een rechtse directe op (haar) ooghoogte gaf.
Maar Marc, ze heeft er erge spijt van. Echt!
Ben benieuwd naar de foto's.
Gezellig middagje Lekker getoerd, eindelijk de AX van Johan gezien, had niet eens tijd gehad voor de Tjaffers.. Gelachen, gewopperd en.. Vincent: de Vuvuzela-tandartsboor is verdwenen De inlaat van mijn kachelventilator (denk ik.. in de rechterparafaanbak) stond recht naar voren en die heb ik naar beneden gebogen. Joepie
-
- AX super weirdo
was weer leuk,... natuurlijk WEER een hoop mensen niet of nauwelijks gesproken wat ik erg jammer vind
Blij verrast dat er toch nog een 4tal Tjaffers op de meeting zijn verschenen ... een beetje vergelijkings en leer materiaal is voor mij wel wenselijk.
En potverdorie ... vergeten clubstickers te kopen
Blij verrast dat er toch nog een 4tal Tjaffers op de meeting zijn verschenen ... een beetje vergelijkings en leer materiaal is voor mij wel wenselijk.
En potverdorie ... vergeten clubstickers te kopen
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- AX Master
ik wist het!! Ik dacht al dat het daar ergens zou zitten... Gelukkig is het nu weg. Kan je weer wat harder rijdenraoel wrote:Gezellig middagje Lekker getoerd, eindelijk de AX van Johan gezien, had niet eens tijd gehad voor de Tjaffers.. Gelachen, gewopperd en.. Vincent: de Vuvuzela-tandartsboor is verdwenen De inlaat van mijn kachelventilator (denk ik.. in de rechterparafaanbak) stond recht naar voren en die heb ik naar beneden gebogen. Joepie
Mensen het was weer gezellig... alleen toen ik terug kwam van de burgerking (na een lang gesprek met Raoel) was bijna iedereen weer weg...
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
-
- profiel verwijderd
-
- Bedreven AX driver
-
- Bedreven AX driver
nee bij duff zit het in zijn hoofd...
was echt een super meeting (net thuis..) echt heel gezellig met de dames Antoine Kira was best lief, ze moet alleen volgende keer ff kijken waar ze slaat ouch
verder was het lekker druk en lekker gevarieerd.. leuk eigenlik, zo'n mazda en 850 en bergje tjaffers erbij.. alleen die Aygo was jammer
veel lol gehad! en maar naar huis gegaan toen het begon te dreigen met regenen..
Axje heeft zich goed gehouden, maar was net met geen mogelijkheid boven de 175 op de teller te krijgen en hij tilt.. maar ach, hij rijdt best lekker verder
voor degene die me weg zagen rijden, zo erg houdt hij dus altijd in net na het starten.. ik hield mn gas constant, auto valt dood tot bijna helemaal dood en probeert dan opeens alle brandstof ineens te verbranden... je kan eht opvangen door te koppelen, maar dan valt hij uit
was echt een super meeting (net thuis..) echt heel gezellig met de dames Antoine Kira was best lief, ze moet alleen volgende keer ff kijken waar ze slaat ouch
verder was het lekker druk en lekker gevarieerd.. leuk eigenlik, zo'n mazda en 850 en bergje tjaffers erbij.. alleen die Aygo was jammer
veel lol gehad! en maar naar huis gegaan toen het begon te dreigen met regenen..
Axje heeft zich goed gehouden, maar was net met geen mogelijkheid boven de 175 op de teller te krijgen en hij tilt.. maar ach, hij rijdt best lekker verder
voor degene die me weg zagen rijden, zo erg houdt hij dus altijd in net na het starten.. ik hield mn gas constant, auto valt dood tot bijna helemaal dood en probeert dan opeens alle brandstof ineens te verbranden... je kan eht opvangen door te koppelen, maar dan valt hij uit
Je AX viel vooral op omdat het achterlicht aan bestuurderskant het niet deed
Was verder weer een gezellige meeting!
Mooie AX'jes gezien (en ook wat roest) oude bekenden en nieuwe gezichten.
Binnenkort maar 's alle drie (:oops:) mijn foto's uploaden.
Was verder weer een gezellige meeting!
Mooie AX'jes gezien (en ook wat roest) oude bekenden en nieuwe gezichten.
Binnenkort maar 's alle drie (:oops:) mijn foto's uploaden.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
eerst niet, dan was het rolletje laten ontwikkelen op cd, en maar hopen dat er leuke foto's bij zaten, dat maakt juist het fisheye gevoel echt leuk.
analoog:
http://img262.imageshack.us/img262/7011/87160038no8.jpg
http://img80.imageshack.us/img80/2561/87160014mb6.jpg
nu heb ik een fisheye kit voor op elke digitale camera (niet die asociale spiegelreflexbeesten)
maar hij past net niet op mijn pentax (omdat die het schroefdraad onderop helemaal aan de zijkant hebben zitten, en het moet ongeveer in het midden zitten voor die fisheye kit.
ik heb ook nog een fisheye extern voor me telefoon:
http://img219.imageshack.us/img219/2029/imag0009.jpg
eerstvolgende meeting neem ik de fisheye kit mee, en leen ik wel van iemand een digitale camera waar die wel op past
analoog:
http://img262.imageshack.us/img262/7011/87160038no8.jpg
http://img80.imageshack.us/img80/2561/87160014mb6.jpg
nu heb ik een fisheye kit voor op elke digitale camera (niet die asociale spiegelreflexbeesten)
maar hij past net niet op mijn pentax (omdat die het schroefdraad onderop helemaal aan de zijkant hebben zitten, en het moet ongeveer in het midden zitten voor die fisheye kit.
ik heb ook nog een fisheye extern voor me telefoon:
http://img219.imageshack.us/img219/2029/imag0009.jpg
eerstvolgende meeting neem ik de fisheye kit mee, en leen ik wel van iemand een digitale camera waar die wel op past
Spreken is goud, Ductape is zilver.