htc of HAAT T c.

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
DuFF
AXtremist
AXtremist

htc of HAAT T c.

Post by DuFF »

als je het uitspreekt begin je al met 'haat' nou daar zat ik ff vol van toen ik mijn display van mijn 'htc' mobieltje zag.

Ik kwam op bestemming aan, stap uit mijn auto, telefoon in lederen cover laat los van broekriemclip en valt, van zo'n 80 cm hoogte ofzo.

Image

kijk ik naar het display, en voila:

Image
Image

ik heb dat ding nog geen jaar, dit is echt balen :( gelukkig is de scheur niet zo groot en kan ik nog zien wat ik wil, maar het is zeker wel storend, en ik moet het laten repareren want dit ga ik geen jaar volhouden.
iemand tips ? (niet verzekerd)

ik kan langs de telefoonzaak, ik kan kpn-hi bellen, en ik kan als laatste optie naar een telefoon-fix zaak die dit goed kunnen repareren.

@ Raoel, hierbij dus een waarschuwing, als je htc valt, dan kun je dit verwachten.. :(

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by MNM(tm) »

Da's wel zwaar frustrerend, jah! :evil:

Maar aangezien dit toch al niet onder garantie valt, kun je vlg. mij beter ff op 't internet gaan zoeken naar een los display-tje en die er (zelf) in (laten) zetten. Als je dat bij een reparatiedienst laat doen, kost 't je ook handen vol met klauwen. :roll:

Welke model/type HTC is het eigenlijk?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

PeterM
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by PeterM »

Heb eventueel nog wel een simlock vrije HTC diamond met zwaardere accu die je voor weinig kan overnemen.

Ligt hier een beetje over te zijn.

P. :)
C4 vts
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

kapotte telefoons zijn echt drama :(
Image

raoel
Eggman
Eggman

Post by raoel »

HTC S740 he? ik heb nog wel een display liggen, met telefoon eromheen....

pb :)

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

al 2 weken ter reparatie kwijt, heb vanmiddag mezelf moeten beheersen in t telefoonwinkeltje.

de moed nog ff volhouden tot donderdag, en als ie dan niet klaar is, dan zijn de rapen gaar :x :evil:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

katuut
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by katuut »

dus doordat JIJ je telefoon laat vallen. en de reparatie tijd altijd max. 3 weken bestaat. de telefoonwinkel er geen ruk aan kan doen dat een reparatie centrum er langer over doet ga jij daar herrie lopen trappen?

hele kerel ben je zeg!
blaffende woofers bijten niet ;-)

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

en jij werkt zeker in zo'n telefoonwinkel/reparatieecentrum ?

liet ik hem vallen? nee ik liet hem niet vallen ! hij viel van mijn riemclip af dus de telefoon viel door een niet goed werkende telefoonriemclip.
waarop baseer je dat ik de telefoon heb laten vallen dan?

ze liepen daar 3 keer de boel bij elkaar te liegen.
ik heb eerst gebeld en het beeldschermpje zou op voorraad zijn.
reparatie zou een dag duren... hoe kom jij aan 3 weken ?

evenzo doet de telefoon het, maar niet zoals het hoort, ik kan tussen de telefoon en het beeldscherm een lichtbundel zien..

en voor iets van een paarhonderd euro doe ik moeilijk ja, lijkt me logisch.
Last edited by DuFF on SunJun13, 2010 8:24:28 PM, edited 1 time in total.

katuut
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by katuut »

ik ben idd filiaal manager van een telefoon winkel en zie zulke verhalen vaak van de andere kant.

ik geef je volkomen gelijk als je zegt dat veel telefoonwinkels afspraken slecht / niet nakomen.

maar jij van jouw kant kunt niet gaan eissen dat een tel. die je zelf hebt laten vallen binnen 2 weken terug kunt hebben.
en daarbij, ik hoop toch dat je snapt dat met een flinke stampij (het klinkt zo stoer maar je prikt er zo makkelijk doorheen) geen nut heeft.

mensen die stampij lopen te maken in 1 van mijn winkels mag er linea recta uit, ik kom namelijk mijn afspraken wel na

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

nogmaals ik heb de telefoon niet laten vallen, de telefoon is gevallen zonder dat ik dat wou.
naast dat viel de telefoon in een beschermhoesje, van me riem terwijl ik zittend in me auto, eruit stapte, dus zowieso is dit een fragiel toestel, met nog meer minpunten overigens.

ik scheer niet alle zaakjes over 1 lijn, enkel die waar ik nu geweest ben, en die hebben dus prutswerk geleverd en ik ga daar dus nooit meer heen.

als jij een klant zou voorschotelen dat het 1 dag duurt, en het schermpje op voorraad is...
dan biedt je toch excuses en/of iets van een tegemoetkomende dienst aan waarmee je die fout rechtzet als dit schermpje niet op voorraad blijkt te zijn?

en hebben jullie ook alleen distributeurs in japan, of ook gewoon in de EU of de benelux ?

gelukkig ben ik een hele kerel ja, ik loop er niet graag bij als Lady Gaga.

katuut
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by katuut »

DuFF wrote:nogmaals ik heb de telefoon niet laten vallen, de telefoon is gevallen zonder dat ik dat wou.

dit is in mijn opinie het zelfde :P

reparatiecentra zitten voor HTC in België. (voor ned. gebruikers) onderdelen komen allemaal uit japan/ roemenie of zweden en wat kleine onderdeeltjes uit andere landen

Als je reparatie niet goed is uitgevoerd dan moet je terug gaan, je hebt namelijk sowieso 3 maanden garantie op je reparatie. Een telefoonwinkel kan daar niks aan doen (nogmaals: dingen beloven die je niet waar kunt maken is niet netjes) dus mijns inziens is het stampij lopen trappen in een winkel die het niet anders kan maken geheel nutteloos.

ps. ik ga er vanuit dat iedereen begrijpt dat een scherm niet in 1 dag is gerepareerd. ?

afhankelijk van de drukte bij een reparatie centrum ligt ie er sowieso een week voordat ze er aan toe komen. reis er heen duurt 2 dagen. en weer terug natuurlijk ook. Wachten op onderdelen duurt meestal 10 dagen.

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

ja, telefoon daar afgeven, ze schroeven het open, kapotte scherm los, nieuwe scherm erop terug in elkaar schroeve klaar. ik gok een klusje van hooguit een uur, niks opsturen want ze doen het in dat zaakje zelf

.
lekker boeiend allemaal, ik nam deze telefoon ivm geen touchscreen, dus ik dacht, dan kan dat scherm ook niet zo snel kapot, verkeerd gedacht, volgende telefoon wordt een speciaal schokbestendige telefoon.
geen gelul ik moet gewoon ee goeie stevige mobiel hebben, en niet van deze taiwan/koreaanse rommel.

en daarmee heb ik hierbij verder niks te melden, want ik moet telkens me bericht aannpassen omdat sommige toetsen blijven hangen, oftwel me toetsenbord is ook al naar de kl*te aan het gaan.

punt uit, slotje, htc s740 is een kuttelefoon, dat is de grootste reden van deze frustratie.

katuut
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by katuut »

ga de volgende keer voor de grap eens naar een normale telefoonwinkel :D

Post Reply