maar wat is het?
Moderators: denny, vtspower, webmasters
maar wat is het?
Zoals meneer WatEenOns wel eens zegt: maar wat is het?
(http://www.wateetons.com/ voor kook-fanaten een absoluut fantastische weblog).
Wat raadplaatjes, wat is het?
* een veertje
Wat audio-spul dat ik ooit eens van een rommelmarkt haalde:
Is het wat? Of mag dit in de Otto?
(http://www.wateetons.com/ voor kook-fanaten een absoluut fantastische weblog).
Wat raadplaatjes, wat is het?
* een veertje
Wat audio-spul dat ik ooit eens van een rommelmarkt haalde:
Is het wat? Of mag dit in de Otto?
Re: maar wat is het?
Speakers signaal ( vanuit een versterker/radio) naar line signaal convertor.raoel wrote:
Kun je gebruiken voor een extra versterker aan te sturen mocht je geen aux out hebben op je radio.
Signaal cross-over voor je mid(mid range) en high(tweeter) aan te sturen.raoel wrote:
Ik denk voor speakersignaal ( na de versterker ) Zou ook alleen voor line signaal kunnen wezen ( voor de versterker )
Signaal cross-over voor naar je bas versterker.raoel wrote:
Instelbaar op gain (volume) en frequentie ( tot welke frequenties die doorlaat het filter )
Dat is volgens mij meer een klein versterkertje voor de hoge tonen, vanaf de radio op input en dan door naar de tweeters en de boxen voorin. (of achterin waar dan ook)raoel wrote:
Zoiets heb ik er ook inzitten geeft wel mega sound.
Naar de tweeters stuurt die dan alleen de hoogste tonen en de grotere box die daarbij zit levert alleen meer de lage tonen.
Het is zeker geen versterker, als je kijkt naar de componenten die erin zitten.
Je geluid word er wel stukken beter van, omdat je alleen nog de frequenties waar je tweeter of mid speaker wat mee kan doorstuurt naar ze.
Daardoor gaat er geen vermogen verloren in wat de speaker toch niet kan weergeven.
Je geluid word er wel stukken beter van, omdat je alleen nog de frequenties waar je tweeter of mid speaker wat mee kan doorstuurt naar ze.
Daardoor gaat er geen vermogen verloren in wat de speaker toch niet kan weergeven.
-
- profiel verwijderd
Lijkt mij een scheidingsfilter voor een composetje...Losroyos wrote:Dat is volgens mij meer een klein versterkertje voor de hoge tonen, vanaf de radio op input en dan door naar de tweeters en de boxen voorin. (of achterin waar dan ook)raoel wrote:
Zoiets heb ik er ook inzitten geeft wel mega sound.
Naar de tweeters stuurt die dan alleen de hoogste tonen en de grotere box die daarbij zit levert alleen meer de lage tonen.