Lekker hè, op de terugweg overal waar het maar lekker weerkaatst, het gaspedaal gevloerd. Die tunnel bij Antwerpen is dan best leuk
Gelukkig zorgde Tijmen er voor dat het tempo op de terugweg niet te laag lag. Willem (Peter zijn vader) genoot er ook van. Richting het Conservatoire, bij het vliegveld waar we de tunnel invlogen, vertrouwde hij me toe dat het hem niet hard genoeg kon gaan
Bossie wrote:Lekker hè, op de terugweg overal waar het maar lekker weerkaatst, het gaspedaal gevloerd. Die tunnel bij Antwerpen is dan best leuk
Gelukkig zorgde Tijmen er voor dat het tempo op de terugweg niet te laag lag. Willem (Peter zijn vader) genoot er ook van. Richting het Conservatoire, bij het vliegveld waar we de tunnel invlogen, vertrouwde hij me toe dat het hem niet hard genoeg kon gaan
Geen straatracers in honda's dit keer tegen gekomen ?
Vandaag even de uitlaat weer dichtgemaakt. Hij lekte wat op de aansluiting middenpijp-achterdemper. Daarna de AX weggebracht voor de APK. Ik was in de veronderstelling dat die volgende week gekeurd zou moeten worden, maar het bleek dat de APK per 12 juni verlopen was. Gelukkig kon ik direct terecht en hopelijk zit er morgen een verse APK op.
@Marc, wat hebben mijn bougies met mijn claxon te maken???
@Ivar, ja, je pakkingen zitten er nog tussen
@Tijmen, effe zoeken waarom de claxon het niet doet. Als ik het vanavond vind, breng ik hem straks nog weg en dan melden ze hem morgen af, anders komend weekend fixen en maandag afmelden.
Claxon doet het weer, nog een andere draadbreuk gerepareerd en ook de mistlampen doen het weer
Alleen 1 xenon lamp heeft het begeven Dus lampen maar even gewisseld naar gewone H4 lampen. Geeft de linker lamp veel minder licht Zaterdag maar eens op zoek gaan hoe dat nu komt. Afmelden maar laten wachten tot maandag.