Clubweekend la France incl. Conservatoire 7 juni 2010

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Post Reply
Punaxio
AX Master
AX Master
Posts: 1515
Joined: WedFeb25, 2009 11:37:56 PM
Location: Emmen
Contact:

Post by Punaxio »

Bossie wrote:Ik ben ook weer veilig thuis aangekomen. Om half 8 was ik thuis nadat ik Willem (vader van Peter) op het station van Harderwijk heb afgezet. Het was echt een super gave toffe meeting, iedereen bedankt!!! Ivar, nogmaals heel erg bedankt voor je voortreffelijke knip en sleutelwerk, de waterpakkingen hebben het gehouden, het is daar nog kurkdroog. (en ik kan wel zeggen dat we ze onderweg goed getest hebben 8) )
Had je nog wel tegen kunnen komen. Rond die tijd passeerde ik Harderwijk ongeveer... :P

Matty
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 2
Joined: SunAug24, 2003 6:58:32 PM
Location: Nieuw-Bergen
Contact:

parijs

Post by Matty »

Hey allemaal,

ook wij zijn weer goed thuis gekommen!
Ik wil iedereen nog even hartelijk bedanken voor dit super weekend!!!
Tot snel maar weer!

Groetjes Matty.
AX is the best,FUCK the rest!!

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

DuFF wrote:
CitroCin wrote:het eten was gezellig de mensen waren lekker.......
Goed zo kan ik nog wel even doorgaan.
Idem :wink:
:P
Supertof !
Zaterdagochtend vroeg vertrokken met de trein naar Breda, alwaar ik ietwatlater opgehaald werdt door Happytree en Sjaakie in de v*lv*.
Het weer was perfect, lekker brandend zonnetje en een benauwde temperatuur.

Toen in St. Leu D'oxidant dus naar rechts gegaan ipv naar links :roll: (ik zei niks... :oops: )
Uiteindelijk na die fout een supermarkt te vinden, terug gegaan en de camping gevonden.
Tentje opgezet en geaclimatiseerd.
(klein minpuntje, het zwembad was dus niet open, en best veel mensen zochten naar verkoeling, jammer) maar al langzaam stroomde het veldje voller en voller en de sfeer werdt dus ook steeds beter !
'S avonds lekker gbbqt, en snachts het overige vlees op andere locaties verstopt, parafaanbakken, spruitstukken, uitlaatdempers, ruitenwissers, etc.
(het leek wel pasen :P )

Zondagochtend was het goed aan het onweren en regenen, mijn waterdichte tentje kon het toch net niet aan en liet een regennevel door, waardoor ik een verfrissend gevoel had waar ik toch net niet op zat te wachten.
Al gauw ging de bewolking opklaren en kwam het zonnetje weer terug.
Iedereen ging zijn eigen gangetje, naar parijs, of naar het plaatselijke rommelmarktje, met line-dance en troep, gezellig !

Na even een dip door een zout/eten-tekort de frietkraam op de rommelmarkt bezocht en dit weer op peil gebracht.
Later die avond was het tijd voor een speech van het bestuur, de verjaardag van Bas, en het miracleauze feit dat het bier precies op was toen het 'bedtijd' was. :P (nee het was niet op, er was nog 1 hertog jan over, Proost Joost !)

toen maandagochtend de spullen inpakken, het veld opruimen en optijd vertrekken.. ..dit liep wat uit.
na best een mooie route naar het conservatoire gereden te hebben ging de groep het terrein op, en begaf ik mij naar het naastgelegen winkelcentrum.

Hier ontdekte ik al snel een bar naast de ingang van de supermarkt, en een lekker verkoelend biertje genomen,
als klapper heb ik heel ludiek een xbox-spel gekocht waarbij je in een winkelcentrum dus zombies moet overmeesteren. :P
Hierna ben ik zonder zombies tegen te komen weer terug naar het Citroën-terrein gegaan en nam iedereen afscheid van elkaar.
(om vervolgens elkaar allemaal om en om weer tegen te komen op de snelweg)

Het hele weekend was gezellig, goed georganiseerd, bbq was goed, het meisje achter de......ik bedoel het eten van de Mcdonalds was ook echt lekker in veronderstelling tot de meuk hier.


Toen weer afgezet in Breda op de trein, waar op dat moment dat ik de trein wou instappen, Christiaan uit de trein kwam (is ook op Waggel Beekse bergen geweest) erg toeval dus.

ik heb ook een flinke lap met foto's en filmmateriaal, ik ga is kijken wat ik er van kan brouwen :)


En de tip van de week: Mocht je een keer een snelle hap willen ? de Döner Company bij 't station Breda heeft erg goeie Dürüm Döner die wél warm is, en met écht extra veel vlees !
Image
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

Bossie wrote:-knip- Ivar, nogmaals heel erg bedankt voor je voortreffelijke knip en sleutelwerk, de waterpakkingen hebben het gehouden, het is daar nog kurkdroog. (en ik kan wel zeggen dat we ze onderweg goed getest hebben 8) )
Dat ging idd prima en klonk ook erg goed! Soms zijn creatieve oplossingen de beste.

Toen ik de snelweg afging verstond ik (voor de kijkers thuis: al rijdend schreeuwend van de ene naar de andere AX) trouwens eerst: "Je mist iets!". Daarop dacht ik enkele onderdelen te zijn verloren, maar gelukkig bleek het "Je mistachterlicht staat aan" te betekenen. Tenminste, dat hoop ik dan maar.
AX GTI '91

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

Punaxio wrote:
Had je nog wel tegen kunnen komen. Rond die tijd passeerde ik Harderwijk ongeveer... :P
Niks roods voorbij zien flitsen? Je kon Bossie toch eg nie bijhouden nie!
DuFF wrote: mijn waterdichte tentje -
Bij deze gedoopt tot het "Maxi-cosi-tentje". Wees trouwens blij dat we vergeten zijn je gezicht te swaffelen met een speklap :D
AX GTI '91

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Hier een greep uit mijn foto´s:

De aankomst van verschillende clubleden: (Sorry, weet niet wie er bij wie in de auto zat en van sommige bijrijders weet ik de namen niet, dus kan zijn dat ik bijrijders vergeet!!! :oops:)

De Familie Bats
Image

Jan
Image

Joost
Image

Jordi
Image

Paul & Cindy
Image

Bas & Saskia
Image

Stuart & Fenwick
Image

Denny
Image

Ivar & Julya
Image

Tijmen
Image

Glenn
Image

Onbekend voor mij… :oops:
Image

Edwin & Daniëlle
Image

Marc & Els
Image

Raoel & Heidi
Image

Op de parkeerplaats zag het er zo uit:
Image

En toen mochten we naar binnen:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
http://lh6.ggpht.com/_WDeXayXmBC8/TA1Mt ... C_0105.JPG[/img]
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Voor de rest van de foto’s:
KLIK HIER!

Neem wel ff de tijd, ’t zijn ruim 400 foto’s……. :lol:
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
Posts: 4469
Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden

Post by 2Black »

Jongens (en meisjes) wat een tof weekend hebben jullie kennelijk gehad.

Mooi!
Ondertussen zitten wij op Landal Greenparks 'het Vennebos' en hoewel er een enorm overschot aan (al dan niet lease...) Volkswagens, Audi's en Opels is doen wij met Rokkie ons best 'dat franse hok' te vertegenwoordigen.
Gelukkig heeft Elsje zich kennelijk goed gehouden (en Rogier had jullie allemaal in kunnen halen als hij wilde...) en dat maakt me X-tra jaloers :wink:

Tot een volgende keer!


Tjonge jonge... Elsje! Mooie foto Marco!
Image
Last edited by 2Black on MonJun07, 2010 11:44:37 PM, edited 1 time in total.
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

Image

:)

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

Rond 22u waren wij ook weer thuis, ik met de autoambulance, m'n vader met de trein, aankomst was nagenoeg gelijk.

Allemaal heeeeeeel erg bedankt voor alle hulp! Wat is de axclub een geweldige club met geweldige leden :music Super dat er na het afslepen van de bmw opeens 5 auto's bij de garage staan om ons mee te nemen naar de camping. Henk, bedankt voor het internetgebruik, Els, super dat je voor tolk wilde spelen! Tijmen, Joost en Jan, bedankt voor het taxi-en en @ de rest: bedankt voor het tillen van de achterkant van de bmw :D, zonder jullie hulp was het problematisch geworden thuis te komen, nu is het super gegaan! Buiten dit natuurlijk ook bedankt voor de gezelligheid en de lol die we gehad hebben! Ik vergeet nu vast mensen, maar bij deze: iedereen bedankt!!!

Voor de geinteresseerden, het differentieel van de bmw is ok, de bak zit vast in z'n achteruit.... dat wordt dus een bakje wisselen zeer binnenkort. En daarna snel een nieuwe start met de ax maken, want dankzij dit weekend begint dat ook weer te kriebelen

Nogmaals bedankt, ook namens Willem :Thnks
Last edited by peter on MonJun07, 2010 11:46:52 PM, edited 1 time in total.
Image

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Post by Losroyos »

Kanonne ik heb ze bekeken, Gave plaatjes Marc staat er ook weer een keer heel charmant op :lol:

Vooral veel mooie citroens gezien, hoooh als we ooit weer gaan sla ik niet meer over!!

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

Losroyos wrote:hoooh als we ooit weer gaan sla ik niet meer over!!
bestuur wrote:De inschrijving:

- geen kinderen onder de 12
nee maar even serieus, meldt je dan aan bij ccnl (lidmaatschap) en misschien kun je met hun wel naar het conservatoire.
Spreken is goud, Ductape is zilver.

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
Posts: 4469
Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden

Post by 2Black »

En lidmaatschap van het CCNL kan je korting opleveren bij; Brezan, Emerpark verzekeringen, CCNL meetings

Kost maar €25 (ofzo..??) per jaar en er zijn héél erg veel (Eend) meetings.
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
Posts: 4469
Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden

Post by 2Black »

@Raoel :D

Toffe karren die BX'en!
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

@collin: 8)


voor Joost:
http://www.smulweb.nl/zoeken/?type=rece ... flookboter

Volgens mij moeten ze "uitlekken"; dat zeggen alle recepten...

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

sneak preview van mijn collectie foto's:
Image
Spreken is goud, Ductape is zilver.

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
Posts: 4469
Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden

Post by 2Black »

raoel wrote:@collin: 8)


voor Joost:
http://www.smulweb.nl/zoeken/?type=rece ... flookboter

Volgens mij moeten ze "uitlekken"; dat zeggen alle recepten...
Ikzelf doe slakken als volgt:

pan goed doorwarmen!

roomboter
teentje knoflook fijngesneden in de pan.
oesterzwammen (of gewoon champignons) in pan
even aanfruiten op hoog vuur
slakken (uit blik) erbij en minuutje meebakken
vuur omlaag
beetje peper erbij
afblussen met beetje cognac (of malt whisky)
1dl room toevoegen.

serveren!
kost qua tijd nog geen 5 minuten
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

durksz
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 64
Joined: MonFeb05, 2007 10:48:45 PM
Location: Vegelinsoord
Contact:

Post by durksz »

Na heel wat uurtje rijden(8,5uur!!) met een gemiddelde snelheid van ca. 75 kmpu. weer aan gekomen in t zonnige friesland. (terugreis gemiddeld 1:40 gereden met de Lupo 3L!!)

Het was super gezellig afgelopen weekend. gezellig chaotisch, top.

Foto's van de axjes rond de arc de triompf komen nog.

gr.

Hedzer
VW Lupo 3L uit 2000, het zuinigheidswonder(1:28 realistisch)

BX 1.6 TGI Progress, antibiotica voor het Citroën virus.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

uit blik. Die van ons zaten op de fles
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

durksz wrote:Na heel wat uurtje rijden(8,5uur!!) met een gemiddelde snelheid van ca. 75 kmpu. weer aan gekomen in t zonnige friesland. (terugreis gemiddeld 1:40 gereden met de Lupo 3L!!)

Het was super gezellig afgelopen weekend. gezellig chaotisch, top.

Foto's van de axjes rond de arc de triompf komen nog.

gr.

Hedzer
waarom 75km/h?
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

DuFF wrote:sneak preview van mijn collectie foto's:
Image
lol (voor degene die niet doorhebben waarom die foto hierboven cool is:)
Image

Post Reply