Om mee te beginnen: stuur moet eraf, kap van stuurkolom moet eraf, tellerbak moet eruit;
Buiten onder de parafaan zitten twee moeren;
Uiterst links en rechts onder het dash, tegen de carosserie, zitten twee bouten;
Aan weeszijden van de stuurkolom zitten twee bouten;
Achterin het vak van de radio zitten twee moeren;
De bak onder de middenkolom moet eruit door eerst het bakje eruit te trekken (bovenkant eerst!) en dan zie je twee moeren waarmee de bak aan de standaard vast zit.
Let op dat er onder de pookhoes nog een schroef verstopt zit!!
Verwijder de standaard door de twee boutjes die halverwege de standaard zitten alleen los te draaien (hoeven er NIET uit!), twee bouten in de onderkant van het kachelhuis eruit draaien en de moer waarmee de standaard onderaan op de bodem vast zit;
Onderaan het kachelhuis, tussen de twee bouten waarmee de standaard vast zat, zit nog een boutje waarmee het dash aan het kachelhuis vast zit.
Als ik het goed heb, zou 't dash nu helemaal los moeten zijn.
Let echter wel op als het een dash met grote luchtroosters aan de zijkant is, dat er dan twee extra luchtkokers naar het kachelhuis lopen. Deze steken aan de zijkant van het kachelhuis! (En da's een serieuze K#T-klus om die bij terug plaatsen van 't dash weer op hun plek te krijgen!

)