zaag onder mijn auto

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
rem-jo
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver

zaag onder mijn auto

Post by rem-jo »

ff vraagie als ik in zijn 1 of 2 rijd zaagd mijn auto als een gek altijd al gedaan,als ik mijn koppeling in trap is het bijna weg wat kan dit zijn druklager??of iets in mijn bak
ax 1.1 carb ...1989

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

Lijkt idd op een druklagert .... kan hij wel oud mee worden maar klinkt een beetje gaar idd
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

rem-jo
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver

Post by rem-jo »

ja we rijden er al 7 jaar mee maar nu moet ik erin rijden en ik haat dit,dus denk maar bak eraf en alles nieuw kost me dat ongeveer,gelukkig is mijn zwager auto monteur bij landrover die onderhoud mijn ax :wink:
ax 1.1 carb ...1989

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

rem-jo wrote:ja we rijden er al 7 jaar mee maar nu moet ik erin rijden en ik haat dit,dus denk maar bak eraf en alles nieuw kost me dat ongeveer,gelukkig is mijn zwager auto monteur bij landrover die onderhoud mijn AX :wink:
volgens mij heb ik er toen iets van 40,- voor betaald ...... maar ik zou dan ook gelijk de koppelingsplaten meenemen ... of w88 tot die aan de beurt zijn :wink:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

rem-jo
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver

Post by rem-jo »

dan doe/laat ik gelijk alles doen is toch open thnx
ax 1.1 carb ...1989

Bassieh
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by Bassieh »

ik heb ook onlangs mijn koppeling helemaal vervangen, ook een defect lager. Totale koppelingsset was bij brezan 150,- verder heb je dan nog 2 liter bakolie en nieuwe keerringen nodig. kost totaal zo'n 3/4 tientjes. Het kan ook zijn dat je je asmoeren moet vervangen als deze al 2x zijn geborgd. prijs hiervan weet ik niet, was bij mij nog niet nodig. Maar de totale prijs komt dus rond de 200 euro uit als je het zelf doet. Is een leuke en leerzame klus. Succes ermee.

rem-jo
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver

Post by rem-jo »

oooh 200 euro voor mij dan 100 hahha krijg gelukkig bergen korting,zwagertje helpt me
ax 1.1 carb ...1989

Happytree
AX Master
AX Master

Post by Happytree »

rem-jo wrote:oooh 200 euro voor mij dan 100 hahha krijg gelukkig bergen korting,zwagertje helpt me
?

Misschien dank voor zijn reactie ipv lichte vorm van uitlachen (al zal het vast niet zo bedoelt zijn)

rem-jo
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver

Post by rem-jo »

ben altijd erg dankbaar voor adviezen,betere adviezen zijn er niet te krijgen van mensen met ervaring,heb gewoon geluk met mijn zwager die me veel korting geeft voor onderdelen,heb ook maar gewone baan
ax 1.1 carb ...1989

Post Reply